רגע שיא בפיוס הספרדי • תיעוד

"ימות המשיח": הראשל"צים לחצו ידיים והאלפים פרצו בשירה

אחרי למעלה משנה של נתק, הראשל"צים הגאון הרב יצחק יוסף והגאון הרב שלמה עמאר לחצו לראשונה ידיים בשמחת משפחת יוסף. "המשיח צריך להגיע" קראו משתתפים בשמחה • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד באייר תשע"ו | 01.06.16
(צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

רגע שיא בשלום הספרדי: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הגיע הלילה (רביעי) לשמחת החתונה של בתו של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שנערכה בבנייני האומה בירושלים. כפי שנחשף לראשונה בכיכר השבת, הגר"י יוסף הזמין את הגר"ש עמאר לחתונה בסוף השבוע שעבר. "כיכר השבת" העביר שידור חי מהאירוע.

סמוך לשעה 23:00 הגיע הגר"ש עמאר לאולם ונכנס לבימת הכבוד כאשר אלפי המשתתפים שרים לכבוד שני הרבנים שנפגשו זה עם זה ולחצו ידיים. הקהל, שכלל בחורי ישיבות ואברכים, שאג ומחה כפיים בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף" כשחלקם קראו לעבר הרבנים "המשיח צריך להגיע"

הגר"י יוסף הושיב את הגר"ש עמאר לצדו, כאשר הנכדים המשותפים של שניהם ניגשים בזה אחר זה לקבל את ברכתם. בהמשך, מזגו הרבנים זה לזה כוסות יין וערכו "לחיים", כשהאלפים בקהל שרים לכבודם.

יצויין, כי מדובר ברגע שיא בשלום הספרדי, שכן זה למעלה משנה השניים לא נפגשו. האירוע הפומבי הערב מעביר מסר של שלום ואחדות בציבור הספרדי.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", יו"ר שס השר אריה דרעי החל בתהליך השלום הספרדי בחג הפורים האחרון, כאשר הגיע במפתיע שעה קלה לפני כניסת שבת למעונו של הרב עמאר בגבעת המבתר וישב לסעוד עמו במשך קרוב לשעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר