חתונת השלום • האזינו

הגר"ש עמאר: "מה דרמטי? כל מי שמזמין אני משתדל לבוא"

הראשל"צ הגר"ש עמאר התייחס במהלך ראיון ב'קול חי' להשתתפותו בחתונת בתו של הראשון לציון הגר"י יוסף ואמר כי אין בזה משהו דרמטי. "כל מי שמזמין אותי אני משתדל לבוא" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר עם הגר"י יוסף, אמש (צילום: יעקב כהן)

השלום הספרדי הגיע אמש (רביעי) לשיא חדש כאשר הראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר, רבה של ירושלים, הגיע להשתתף בחתונת בת הזקונים של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, זאת לאחר שהגר"י יוסף, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הזמין את הגר"ש עמאר לשמחה.

עם כניסתו של הרב עמאר לאולם, שאג הקהל בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף", כשהוא מלווה את הרב בדרך ללחיצת היד עם הגר"י יוסף, שהושיב את הגר"ש עמאר לצדו. בהמשך, ערכו שני הרבנים "לחיים".

אלא שהבוקר, בראיון למרדכי לביא בתוכניתו "מהדורת הבוקר" ברדיו 'קול חי', בנושא הכותל המערבי, התייחס הרב עמאר להשתתפות בחתונה וטען כי לא היה בזה משו דרמטי.

"איך הרב הרגיש אתמול?", נשאל הרב והשיב: "למה? מה היה אתמול? הייתי בהרבה מקומות, כל הנגב כמעט הייתי. אני לא יודע לאיזה מקום אתה מכוון".

"לא היה אתמול איזה רגע דרמטי? חשוב? משמעותי?", נשאל הרב שוב. "מה דרמטי? שהלכתי לחתונה אצל רבי יצחק זה דרמטי?", השיב הרב עמאר. "אני לא מבין למה אתם עושים סיפור. כל מי שמזמין אותי אני משתדל לבוא. הזמינו אותי, באתי בשמחה. ישבנו. רגיל, לא רואה בזה...".

לדבריו: "ישבנו שם, באו הנכדים המשותפים שלנו, הבן שלי, הבן שלו, שניהם חתנים וידידים ולא רק כגיסים, שניהם למדנים גדולים. ברוך השם, ישבנו בשמחה רבה, אבל לא לא דרמטי, זה שייך לשמחה".

הגר"ש הוסיף: "אני מצידי מעולם לא היה שום סגירה ושום... ברגע שאמרו לי לדבר - דיברתי, תמיד שקרו לי - אני מוכן. אין לי טענות על אף אחד, מעולם לא התלוננתי. מקבל את הכל באהבה".

הרב סיים את דבריו: "שתמיד יהיה אהבה בין כל עם ישראל, וגם בין הרבנים, וגם התלמדי חכמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר