האנטישמי מתעקש

הפוליטיקאי הבריטי: "כל הערותיי בנוגע להיטלר הן עובדות"

ראש עיריית לונדון לשעבר ליווינגסטון לא נרגע: בראיון נוסף הוא לא חוזר בו לרגע מהתבטאויותיו השערורייתיות והאנטישמיות ועומד על שלו - "כל דבריי על היטלר הן עובדות ברורות אחד לאחד" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לא אנטישמי? קן ליווינגסטון (Viktor Kovalenko / Shutterstock)

חבר הפרלמנט הבריטי קן ליווינגסטון ממפלגת הלייבור, חולל לפני כחודש סערה כשאמר בראיון ש"היטלר תמך בציונות". בעקבות הדברים קראו לפחות 10 מחברי מפלגתו להשעות אותו משום ש"הוציא שם רע למפלגה", מה שגרם אכן להדחתו בסופו של דבר. כעת, הוא טוען שדבריו הם "עובדה".

כזכור, בראיון לרדיו BBC התבקש ליווינגסטון, לשעבר ראש העיר לונדון, להתייחס לשערורייה של חברת מפלגתו נז שאה שקראה לעשות "רילוקיישן" לישראל ונשאל אם הדברים היו אנטישמיים. "לא, זה לא אנטישמי. בואו נזכור שכאשר היטלר זכה בבחירות ב-1932, המדיניות שלו הייתה שיהודים צריכים לעבור לישראל", אמר, וחידד: "הוא תמך בציונות. זה היה לפני שהוא השתגע וסיים עם הריגת 6 מיליון יהודים". אחר כך אמר בראיון ל"סקיי ניוז" שהוא נקב ב"עובדות היסטוריות".

כעת הוא אומר כי הוא לא חוזר בו מהתבטאויותיו האנטישמיות. ה"אינדיפנדנט" הבריטי דיווח היום (חמישי) כי ליווינגסטון אמר באגודת הדיבייט של אוקספורד כי "הטענה שהיטלר תמך בציונות היא עובדה כמו ש-2=1+1".

עוד יצא ליווינגסטון נגד ההחלטה להשעותו מהמפלגה, ואמר כי "אי אפשר להשעות מישהו בגלל שאמר אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר