בניגוד להוראת הגראי"ל

האם בסמינר הרב וולף יחילו את רפורמת "עוז לתמורה"

ימים לאחר שמרן הגראי"ל שטיינמן הורה שלא להחיל את רפורמת "עוז לתמורה" במוסדות החינוך החרדיים, מנשר שנשלח למורות בסמינר 'הרב וולף' מלמד שהסמינר עומד להחיל את הרפורמה

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגראי"ל שטיינמן (צילום: שוקי לרר)
האם בסמינר הליטאי ״הרב וולף״ בבני ברק מתכוונים להכניס לתוכנית הלימודים בשנה הבאה את רפורמת עוז לתמורה בניגוד לדעת מרנן ורבנן גדולי ישראל?
מהתכנייה ששיגרו מטעם הנהלת הסמינר לבוגרות לקראת שנת הלימודים הבאה נדמה שהתשובה היא כן.
בתכניה נכתב: "וודאי ידוע לך שמשרד החינוך חותר לכך שתכנית "עוז לתמורה" ואופק חדש יכנסו למערכת הבית ספרית של בית יעקב , מסיבה זו הצורך בתעודה אקוויוולנטי דרגה 1 הופך עבורך למשמעותי אם פנייך להוראה קבעי כבר עכשיו פגישת ייעוץ אישי במשרדי ההשתלמויות".

כזכור חשף כיכר השבת כי בשבוע שעבר הורה מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן להגר"מ קסלר ולוועדת הרבנים לענייני חינוך שלא לאשר בינתיים את שילוב התוכנית בסמינרים החרדיים.
מרן ראש הישיבה דן בנושא וקבע כי בשלב זה אין לאשר את הכנסת הרפורמה לסמינרים ויש לדחות את זה. "בשביל מה לחדש דברים?" התבטא מרן הגראי״ל.

יצוין כי בסמינרים החסידיים תשולב בשנת הלימודים תשע״ז רפורמת "עוז לתמורה" וזאת עקב החלטת מועצת גדולי התורה החסידית לאפשר זאת לאחר שדנו בסוגיה במספר ישיבות שהתקיימו בשנה האחרונה.
גורמים חינוכיים טוענים כי אין בכך סתירה וזאת משום שגם מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן לא אמר לבטל לגמרי אלא אמר לדחות ולקיים דיון נוסף בעתיד כך שטוב שהמורות יתכוננו כבר בימים אלו זאת בכדי שאם התוכנית תשולב בעתיד הרי שיהיה להם את התואר הנחוץ על מנת שתוכלנה להשתלב במערך ההוראה בבוא העת.
התכנייה המרשיעה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר