החשדות לתקיפה בבני ברק

הלם בשכונה של תלמיד הישיבה החשוד: "היה אהוב על כולם"

יומיים לאחר שהמשטרה חשפה את פרטי הפרשה, בשכונתו של י.ה. בן ה-19 עדיין המומים מהחשדות נגדו. לצד רחמים על משפחתו, קיים חשש משתיקה של הורים שילדיהם נפגעו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החשוד (צילום: מתוך פייסבוק)

חשיפת מקרי ההתעללות בשבועות האחרונים, גורמת לסערה גדולה בציבור החרדי, כאשר הדעות חלוקות האם הפרסום ופירוט העדויות והחשדות מסייעים למלחמה בתופעה הקשה או שאולי יש להמשיך ו"לטפל בעניין בשקט" מתוך ידיעה כי הדבר מסייע לכבוד המשפחות.

בסוף השבוע שררה חרדה גדולה בשכונתו של בחור הישיבה י.ה., כאשר שכנים רבים ביקשו לבדוק ולוודא שילדיהם אינם בין הנפגעים חלילה.

אחד השכנים שהיה עד לרגע הלכידה של הבחור, מספר ל"כיכר השבת" כי "בלשים סמויים הגיעו מכל הכיוונים ופשטו על הבניין, כשהם מורידים את הצעיר תחת אבטחה כבדה".

השכן מספר על "הלם ששורר עד עתה בשכונה השקטה והשלווה בדרך כלל. מדובר בנער מחסידות מוכרת שהיה אהוב על כולם, הוא למד בישיבה בעיר, ובשעות הערב היה מתקן את האופניים לילדי השכונה במחסן סמוך לביתו".

"אף אחד לא היה יכול להאמין על דעתו שבאותו מחסן הוא עשה את כל אותם דברים נוראיים ואפלים. הוא פשוט ניצל את העובדה שמדובר במקום שקט שלא עוברים בו אנשים והתעלל שם בילדים" מספר השכן.

לדברי השכנים, לפי החשד מדובר בכמות גדולה יחסית של ילדים שנפגעו מהצעיר. "כל יום אני שומעת על עוד ילד שנפגע ממנו" מספר רבקה, אחת השכנות המודאגות.

"השאלה אם יהיה אומץ להורים להתלונן" מסביר השכן את הבעייתיות בחקירה. לדבריו, ביום שישי הגיעו חוקרי משטרה על מנת לגבות עדויות, אולם לא ברור האם הצליחו במלאכתם שכן קיים חשש גדול בקרב חלק מהורי הנפגעים להיחשף.

שכן אחר בוחר דווקא לסנגר על בני משפחתו של הצעיר. "הם אומללים, פשוט שפכו את דמם. מהרגע שהפיצו את תמונתו של הבחור - הם לא מסוגלים לצאת מהבית. האבא אברך ירא שמיים "משתכנז" העוסק בלימוד עסקי נדל"ן, הקים משפחה לתפארת וכעת מנסה לטפל במשבר בכל המישורים. זה צער גדול. מדובר במשפחה לתפארת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר