פרסום ראשון

נהג תובע: הרב שטרן שילם בשחור, השפיל אותי וסיכן את חיי

אליעזר אליוביץ, הנהג לשעבר של הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן, דורש ממנו מעל 120 אלף ש"ח בגין הלנת שכר ותנאי העסקה. עורך הדין של הרב: "הרב לא הכריח אף אחד לעבוד" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אריה שטרן ( צילום: נתי שוחט / Flash90)

אליעזר אליוביץ, ששימש כנהגו של רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן ופוטר לאחרונה מתפקידו לאחר למעלה משנה של עבודה, שלח באמצעות עורך דינו אבי ביטון מכתב התראה לפני תביעה נגד הרב, אותו הוא מאשים בין היתר בהשפלות, בעבודה תוך סיכון חיים ובתשלום שכר ב"שחור", כך נודע ל"כיכר השבת".

עורך הדין ביטון שלח לרב מכתב התראה לפני תביעה, ובו הוא דורש בשם אליוביץ פיצויים של למעלה ממאה אלף שקלים. בכתב האיום מגולל אליוביץ את מה שעבר עליו בתקופת עבודתו, לטענתו. בקרוב, הדיון צפוי להגיע לבית המשפט.

במכתב מציין עורך הדין כי הרב שטרן הגיע להסכם עם הנהג לפיו מידי חודש הוא יקבל משכורת בסך 12,000 אלף שקלים, שישולמו על ידי המועצה הדתית, זאת "כאשר הרב מתחייב באופן אישי להסדיר את העניין ואף לשלם מכיסו. בפועל", נטען "שילמה המועצה הדתית רק 2,472 שקלים מידי חודש".

"מעולם לא הכריח אף אחד לעבוד בתפקיד בו לא היה מעוניין". הרב אריה שטרן (Noam Revkin Fenton/Flash 90)

הפרקליט מציין כי הרב שטרן היה מעביר לנהג המחאות אישיות וחלקיות בלבד "תוך הלנת שכר". למעשה, טוען כי הרב העסיק את אליוביץ ב"שחור" ודורש לסיכום סך של למעלה מ-120 אלף שקלים.

בשלב זה, טוען הנהג לשעבר כי זכה ליחס משפיל מצד הרב שטרן ואנשיו: "כאן המקום להדגיש, היחס המשפיל שקיבל מרשי מכבוד הרב ומי מטעמו גרמו לעגמת נפש". לדבריו, הוא "אף סיכן את חייו בנסיעה למקומות מסוכנים ללא ליווי וללא רכב ממוגן, בהוראת הרב".

מעורך דינו של הרב שטרן עו"ד אילן קמינצקי נמסר: "הרב שטרן אינו נגרר להאשמות בתקשורת. הרב הפנה את עורך דינו למעסיקו של מרשו - המועצה הדתית. כמובן שאין כל בסיס לטענות של הנהג. להיפך, לאור טענות של הנהג על קשיים כלכליים אליהם נקלע, עזר לו הרב לא פעם מדין צדקה כפי שעוזר לרבים אחרים. כמובן שהרב מעולם לא הכריח אף אחד לעבוד בתפקיד בו לא היה מעוניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר