הנערה שנפצעה קשה בפיגוע התופת שוחררה מבית החולים

הנערה עדן דדון שנפצעה באורח קשה בפיגוע התופת באוטובוס קו 12 בירושלים לפני מספר שבועות, שוחררה היום מבית החולים הדסה עין כרם. בימים הקרובים תחל דדון תהליך שיקום בהדסה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: הדסה עין כרם)

הנערה עדן דדון (16) שנפצעה באורח קשה בפיגוע התופת באוטובוס קו 12 בירושלים לפני מספר שבועות, שוחררה היום (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם. בימים הקרובים תחל דדון תהליך שיקום בהדסה.

האם רחלי שהייתה עם בתה בעת הפיגוע אמרה לרופאים "קיבלנו את עדן במתנה בזכותכם, מי היה מאמין כשהיא רק הגיעה? התמדתם בסבלנות ותמיד היה לכם חשוב לעדכן אותנו במצבה. אני שמחה שהיום היא מתחילה תהליך של שיקום ומקווה שגם את השלב הזה היא תעבור טוב ושנראה אותה במהרה בבית בעזרת השם, שהדרך תהיה קצרה".

ד׳ר אייל חסידים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה: "עדן הייתה הפצועה שפונתה להדסה במצב הכי קשה מהפיגוע. היא הגיעה לפני שבעה שבועות עם כוויות מורכבות בשטח נרחב בגפיים העליונות והתחתונות וגם בפנים. היא הייתה מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ במשך שבועות, וטופלה על ידי הצוות במסירות. עם המעבר למחלקה לכירורגיה פלסטית התמקדנו בטיפול בכוויות, בפיזיותרפיה ובריפוי בעיסוק כדי להשיב לה תנועתיות חיונית. אנו בהחלט צופים לה ריפוי מוצלח לאחר תקופת השיקום. היא תוכל לעשות הכל בחייה, כל מה שתבחר ללא מגבלה".

ד"ר עקיבא נחשון הראה לדדון את החדר ביחידה לטיפול נמרץ שבו שהתה זמן ממושך. "ליוויתי אותך מהרגע שמד"א פינו אותך ליחידת הטראומה והיום את משתחררת במצב מצוין, בהחלמה מרשימה", אמר ד"ר נחשון לדדון. "עברת כאן הרבה, חלק גדול את בכלל לא זוכרת, ומעכשיו - עם הפנים קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר