יום ירושלים

החיילים החרדים "כבשו" מחדש את הכותל

בשעות אחר הצהריים הסתיימה הצעדה ההמונית של חיילי הגדוד החרדי "נצח יהודה" לעבר העיר העתיקה והכותל המערבי, לרגל יום ירושלים. מדובר בפעם הראשונה בה נערכת צעדת חיילים ביום ירושלים. צפו בתיעוד (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
החיילים החרדים בכותל (צילום: הלל מאיר)

יום ירושלים: בשעות אחר הצהריים (ראשון) הסתיימה הצעדה ההמונית של חיילי הגדוד החרדי "נצח יהודה" לעבר העיר העתיקה והכותל המערבי, לרגל יום ירושלים. מדובר בפעם הראשונה בה נערכת צעדת חיילים ביום ירושלים.

הצעדה החלה בגן סאקר ועברה דרך רחובותיה הראשיים של העיר. החיילים צעדו כשהם לבושים בחגור קרב מלא תוך שהם נושאים את נשקם האישי ושרים. בהמשך הצעדה פגשו החיילים ברבני עמותת נצח יהודה ושמעו מהם דברי ברכה.

בסיומה של הצעדה הגיעו החיילים לרחבת הכותל, שם נערך לכבודם טקס בהשתתפות מפקד גדוד 'נצח יהודה' סא"ל אורי לוי ורב הגדוד סרן הרב שאול עבדיאל. סא"ל לוי שיבח את החיילים וציין את העוצמה הגדולה שבחיבור שבין גדוד 'נצח יהודה' לירושלים ולעם ישראל.

(צילום: הלל מאיר)

בהמשך נשא דברים רב הגדוד וסיפר לחיילים על הגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצ"ל אשר לימד על הציווי לפיו יש לראות ולקחת מירושלים רק את הטוב ביותר ומשם להיות אדם טוב יותר.

הרב ירון דוד, מרבני עמותת 'נצח יהודה', מסר כי "גדוד 'נצח יהודה' החליט לערוך את המצעד דווקא ביום שחרורה של העיר ירושלים. רבים מגדולי ישראל ראו ביום זה יום חג ושמחה, ביניהם, הרב שלמה זלמן אוירבך, הרב יוסף שלום אלישיב, הרב עובדיה יוסף, זכר צדיקים לברכה, והצעדה הזו נערכת ברוח חובת השמחה כפי שבאה לידי ביטוי בהנהגתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר