המתנחל שיפקח על ערוץ 10: רמי סדן מונה ליו"ר הדירקטוריון

מינוי דרמטי בחברת החדשות - רמי סדן, תושב אפרת וממקורבי ראש הממשלה נתניהו, מונה היום לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10. תסיסה גוברת בקרב עובדי החדשות החוששים ממינויו (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עובדי ערוץ 10. חוששים לתפקודם העצמאי (Ben Kelmer/FLASH9)

גורמים בחברת החדשות של ערוץ 10 תוקפים את ההחלטה של בעלי השליטה בערוץ למנות את רמי סדן, תושב אפרת שבגוש עציון, לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החדשות.

הם טוענים כי עצמאות חברת החדשות עלולה להיפגע מהצעד הזה, זאת בשל עברו כפעיל ב'אגודה לזכות הציבור לדעת' שקראה לראש הממשלה לסגור את הערוץ וראיון שקיים בו תקף את תחקיר 'ביבי-טורס' של כתב הערוץ רביב דרוקר בגינו פרסם מבקר המדינה דו"ח חריף נגד נתניהו, והעובדה כי סדן נחשב לאחד ממקורבי בני הזוג נתניהו.

יו"ר ועד העובדים בערוץ וראש הדסק הכלכלי, מתן חודורוב, צייץ היום, שהוא "מודאג מהכוונה למנות מקורב לראש הממשלה ורעייתו, שתקף תחקירים עליהם, לוביסט, כיו"ר חברת חדשות. מקווה ש-RGE לא תעביר מהלך כזה".

חברת 'RGE', היא כיום בעלת השליטה בערוץ 10, ורכישתה את מניות הערוץ נחשבה בזמנו כקרש הצלה לקיומו. כעת, כאמור, מחליטים בעלי הערוץ למנות את מקורבו של נתניהו למי שעל פיו ישק דבר בחברת החדשות, מה שמסעיר מחדש את הרוחות במסדרונות ערוץ 10.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר