גזענות מבישה

יו"ר 'חדשות 10' רמי סדן: "שונא את ש"ס ואת דרעי הגנב"

רמי סדן, שנבחר לעמוד בראש 'חדשות 10', התבטא בגזענות נגד ש"ס והעומד בראשה דרעי, ואמר כי הוא שונא אותם כמו האליטה אך צריך את הקהל שלהם. ש"ס: "דברים חמורים ומזעזעים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רמי סדן ואריה דרעי (צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב מכון קשר הכנה לבר מצווה, יונתן זינדל - פלאש 90)

סערה: רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, בדברי גזענות על הציבור המזרחי בישראל בכלל ותנועת ש"ס והעומד בראשה השר אריה דרעי, בפרט.

על פי הדיווח ב'הארץ', במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד יו"ר החדשות החדש של הערוץ, התייחס סדן להשקפותיו ואמר: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

סדן הוסיף והתבטא: "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

סדן, שמונה אמש לעמוד בתפקיד יו"ר חדשות 10, סירב להגיב לפניית 'הארץ'. בעברו, שימש כלוביסט ויחצ"ן, ושימש כיועץ קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

בתנועת ש"ס נמסר בתגובה כי "הדברים שצוטטו בשם רמי סדן, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, חמורים ביותר, מזעזעים ומגונים.

"מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל. הדברים החשוכים נאמרו בישיבה שבה הציג סדן את השקפת עולמו בפני דירקטוריון חברת החדשות, מה שמחמיר עוד יותר את הדברים".

במפלגה הוסיפו כי "החמור שאדם כזה מקורב לראש הממשלה ולמשפחת נתניהו. לאור זאת דורשת תנועת ש"ס מדירקטוריון חדשות 10 לשקול שוב מינוי של איש כזה לתפקיד בכיר כל כך בחברת החדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר