סערת הגזענות

דרעי מגיב לרמי סדן: "מצביעי ש"ס ימגרו תופעה כזו מן העולם"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב בחריפות לדברי הגזענות של יו"ר 'חדשות 10' חדש, רמי סדן, ואומר כי ש"ס לא תעבור על כך לסדר היום וקורא לרה"מ, לשרים ולח"כים לגנות את הגזענות הזו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סדן ודרעי (צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב מכון קשר הכנה לבר מצווה, פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב הבוקר (שלישי) בחריפות רבה לדברי הגזענות המבישים של רמי סדן, שנבחר אמש לעמוד בראשות 'חדשות 10' ואומר כי הם לא יעברו על כך לסדר היום.

"בישיבת דירקטוריון סגורה אנשים מרשים לעצמם להוציא את האמת, את האמת הכואבת", אומר השר אריה דרעי. "בישראל 2016 יש גזענות. בישראל 2016 בזים לציבור המזרחי. בישראל 2016 יש מי שמרשה לעצמו להתנשא על ציבור שלם שהא חלק ממדינת ישראל".

יו"ר ש"ס מוסיף ואומר כי "מצביעי ש"ס אינם סרח עורף, מצביעי ש"ס הם מאות אלפים של מזרחיים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן".

"אנחנו כאן בשביל להישאר, אנחנו כאן בשביל לומר לאנשים כאלה שבישראל 2016 לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה. לא בפומבי ולא בישיבת דירקטוריון סגורה", מבהיר דרעי בנחרצות.

דרעי מוסיף: "אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה, אסור לשתוק! היום זה נגד המזרחיים ונגד המסעודות משדרות ומחר זה יהיה נגד ציבורים אחרים".

"התקפה בזויה כזו נגד ציבור שלם רק בשל מוצאו, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה", אומר דרעי.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראש דרעי. ב'הארץ' דווח כי במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד יו"ר חדשות 10 החדש, אמר סדן: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

סדן הוסיף ואמר כי "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

סדן, שמונה אמש לעמוד בתפקיד יו"ר חדשות 10, סירב להגיב לפניית 'הארץ'. בעברו, שימש כלוביסט ויחצ"ן, ושימש כיועץ קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר