סערת הגזענות

האולטימטום של ח"כ יגאל גואטה: שימוע מיידי לרמי סדן

ח"כ יגאל גואטה באולטימטום ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן לזמן עד מחר את יו"ר 'חדשות 10' רמי סדן לשימוע בעקבות דברי הגזענות. "על נתניהו שהוא נצר ליהדות ספרד לדרוש את פיטוריו", אמר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יגאל גואטה (צילום: Issac Harari/Flash90)

סערת הגזענות: ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) דורש מיו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן לזמן את יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן לשימוע עד מחר אצל ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו.

קרא עוד:

גואטה כתב לביטן: "ידידי יו"ר הקואליציה. נוכח דברי הבלע והשנאה מתבקש שעד מחר יוזמן מר רמי סדן לשימוע אצל שר התקשורת. ככל וזה לא יקרה מציע שלא תספרו אותי בהצבעות, אני בשדרות... אצל מסעודה".

באשר לסערה עצמה אמר גואטה כי "על רה"מ ושר התקשורת נתניהו שהוא נצר ליהדות ספרד לדרוש את פיטוריו. הדברים המחפירים של סדן מוכיחים שהגזענות חיה נושמת ובועטת. ההתנשאות הזו היא כנגד כל בני עדות המזרח".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור הגיב לדבריו של רמי סדן ואמר כי "דבריו של סדן מעידים על בורות ושנאת חינם, לשמחתי בתקשורת הישראלית ובציבור כולו ישנם מספיק גורמים שיודעים להעריך ולהכיר בעשייה החברתית הרבה של התנועה ואנשיה. אני ממליץ למר סדן ללמוד מהם".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראש דרעי. ב'הארץ' דווח כי במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד יו"ר חדשות 10 החדש, אמר סדן: "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

סדן הוסיף ואמר כי "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

סדן, שמונה אמש לעמוד בתפקיד יו"ר חדשות 10, סירב להגיב לפניית 'הארץ'. בעברו, שימש כלוביסט ויחצ"ן, ושימש כיועץ קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר