"מנסים לסכסך בין הדוסים"

רמי סדן בתגובה ראשונה ב'כיכר השבת': "הציטוטים שקריים"

יו"ר 'חדשות 10' החדש, רמי סדן, מתייחס לראשונה בשיחה עם 'כיכר השבת' לציטוטים הגזעניים נגד ש"ס ודרעי שיוחסו לו וטוען כי "לא היו דברים מעולם". לדבריו: "מנסים לסכסך בין הדוסים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רמי סדן (צילומסך: מתוך ערוץ היוטיוב 'מכון קשר הכנה לבר מצווה')

סערת הגזענות: לאחר שסירב להתייחס לפרסום ב'הארץ' לפיו הוא התבטא בגזענות מבישה נגד תנועת ש"ס והעומד בראשה אריה דרעי, מתייחס רמי סדן לראשונה לסערה בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי הציטוטים שיוחסו לו שקריים.

קרא עוד:

סדן מדגיש כי אינו מעוניין להתראיין אך מבהיר ומכחיש את הציטוטים המיוחסים לו ואומר כי "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים".

כששאלנו שאלה נוספת את סדן הוא סרב ואומר כי אינו מתראיין או מגיב. אך שב וטען כי "הציטוטים המיוחסים שקריים".

סדן בקש להוסיף: "מודאגים מהמינוי ומנסים לסכסך".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראשה דרעי.

"בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטט סדן ב'הארץ'. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב לדבריו ואמר כי "בישיבת דירקטוריון סגורה אנשים מרשים לעצמם להוציא את האמת, את האמת הכואבת, בישראל 2016 יש גזענות. בישראל 2016 בזים לציבור המזרחי. בישראל 2016 יש מי שמרשה לעצמו להתנשא על ציבור שלם שהא חלק ממדינת ישראל".

יו"ר ש"ס הוסיף ואומר כי "מצביעי ש"ס אינם סרח עורף, מצביעי ש"ס הם מאות אלפים של מזרחיים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן".

"אנחנו כאן בשביל להישאר, אנחנו כאן בשביל לומר לאנשים כאלה שבישראל 2016 לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה. לא בפומבי ולא בישיבת דירקטוריון סגורה", הבהיר דרעי בנחרצות.

דרעי הוסיף: "אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה, אסור לשתוק! היום זה נגד המזרחיים ונגד המסעודות משדרות ומחר זה יהיה נגד ציבורים אחרים".

"התקפה בזויה כזו נגד ציבור שלם רק בשל מוצאו, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה", אומר דרעי.

ח"כ יגאל גואטה דרש מיו"ר הקואליציה דוד ביטן: ידידי יו"ר הקואליציה. נוכח דברי הבלע והשנאה מתבקש שעד מחר יוזמן מר רמי סדן לשימוע אצל שר התקשורת. ככל וזה לא יקרה מציע שלא תספרו אותי בהצבעות, אני בשדרות...אצל מסעודה".

כמו כן, מתן חודרוב, מבכירי העיתונאים בחדשות 10, התקשר לסגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן והתנער בשם כל עובדי הערוץ מדבריו של סדן: "טלפנתי לח"כ כהן מש"ס כדי להתנער בשם כל עיתונאי חדשות 10 מההתבטאות האומללה של סדן נגד מצביעי המפלגה. לגזענות, התנשאות ואליטיזם אין מקום אצלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר