'יש עתיד' לצד ש"ס

לפיד: "ההתבטאות גזענית, מסיתה ורווית שנאה. קורא לסדן להתנצל בפני דרעי"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד במתקפה נגד יו"ר חדשות 10 רמי סדן שצוטט כמי שהתבטא בגזענות על הציבור המזרחי: "מגנים בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה של סדן" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד ואריה דרעי (צילום: יצחק הררי / FLASH90)

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד במתקפה חריפה נגד יו"ר חדשות 10 אלי סדן בעקבות דבריו הגזעניים שצוטטו בעיתון 'הארץ'. לפיד קורא לסדן להתנצל בפני מצביעי ש"ס והיו"ר השר אריה דרעי. יצוין כי בשיחה עם "כיכר השבת" הכחיש סדן את הדברים המיוחסים לו.

קרא עוד:

מסיעת 'יש עתיד' ומיאיר לפיד נמסר בתגובה: "אנו מגנים בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה של יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן".

לדבריו: "לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה".

ב'יש עתיד' הוסיפו וקראו לסדן להתנצל "אנחנו קוראים לסדן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני מצביעי ש"ס, חברי הסיעה והעומד בראשה. אמירות מסוג זה מקצינות את השסעים ההולכים וגוברים בחודשים האחרונים בחברה הישראלית ואין להן מקום במדינה שמכבדת את כל אזרחיה.

"צריך להפסיק עם זה. אפשר לא להסכים, אפשר לבקר התנהלות, אבל אסור להשתמש במילות פוגעניות וארסיות שרק מגבירות את השסעים, בטח כאשר הן באות ממנהל בחברת חדשות שיש לו תפקיד מרכזי בהעברת התכנים בהם צופים אזרחי ישראל".

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", רמי סדן, יו"ר חדשות 10 החדש, התבטא במהלך הישיבה בה הציג עצמו לתפקיד בגזענות מבישה נגד המזרחיים ותנועת ש"ס והעומד בראשה דרעי.

"בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", צוטט סדן ב'הארץ'. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

אחד הנוכחים בישיבה אמר ל'הארץ' כי "זה היה מקומם ומביך, נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות. הוא דיבר גם נגד דרעי אישית".

מנגד, רמי סדן הכחיש את הדברים בשיחה עם "כיכר השבת", לדבריו: "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים. הציטוטים המיוחסים שקריים. מודאגים מהמינוי ומנסים לסכסך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר