המצטרפות המפתיעות

מדוע הנשים החרדיות מעדיפות טלפון כשר של "עסקן"

פחות משבועיים עברו מאז הושק הטלפון הסלולרי המתקדם של "עסקן" ורושמים כבר מאות מצטרפים לטלפונים החכמים של "סמסונג" המותאמים לפלטפורמות "עסקן" השונות. ניכרת התעניינות רבה והצטרפות של נשים חרדיות רבות (דיגיטל, שיווקי)

(צילום: יחצ)

ההצטרפות הנשית לטלפונים החכמים של "עסקן" מפתיעה פעמיים, גם בשל העובדה שהמצטרפות הן נשות ניהול ועשייה לצד נשים מכלל הקהילות והחוגים במגזר החרדי וגם בשל שיעורן הגבוה בקרב המצטרפים לשירות החדש.

"סדרת מכשירי 'עסקן' מאפשרים למשתמשים גישה למאות אפליקציות עסקיות ושימושיות מאושרות וחווית שימוש בטלפונים החכמים של 'סמסונג', כך שהם מהווים מענה מושלם וכשר לכל מי שזקוק לטלפון חכם לצורך עבודתו", אומר עמרם ויספיש, סמנכ"ל קהילות בחברת "עסקן".

"בכל פילוחי השוק שעשינו לקראת השקת מהלך 'עסקן', ההנחה הייתה שמרבית המשתמשים יהיו מנהלים ועסקנים, אבל נתוני ההצטרפות חשפו את ההצטרפות המאסיבית של ציבור הנשים. להערכתנו כיוון שהאישה החרדית הממוצעת – גם מי שאינה אשת עסקים או ניהול – משתמשת בשגרה בפתרונות שהטלפונים החכמים מציעים יותר מאשר אברך מן השורה, הרי שמטבע הדברים ברגע שיש עבורה אופציה כשרה ומבוקרת ובאיכות המשתמש הנוחה של 'סמסונג', הרי ש'עסקן' הוא פתרון מושלם גם עבורה".

הטלפונים של "עסקן טכנולוגיות" פועלים על גבי פלטפורמת KnoxCustomization של סמסונג, כך שהמכשירים מעניקים למשתמשים ליהנות ממכשירי סמסונג המתקדמים ביותר, על יתרונותיהם, עם מאות אפליקציות מוגנות מותאמות שהופכות את חוויית המשתמש ליעלים הרבה יותר. פיתוח מכשירי עסקן נעשה בשיתוף ומעקב של ועדת רבנים ומומחי טכנולוגיה חרדים. כל אפליקציה מאושרת ב'עסקן' עוברת שורה של בדיקות מחמירות, וכל המערכות מוגנות במספר שכבות הגנה טכנולוגיות. מכשירי עסקן נהנים גם מעדכוני תוכנה אוטומטיים (FOTA) ללא צורך בהגעה למוקדי שירות.

ל'עסקן' שני מסלולים מרכזיים: "המסלול המלא", עם גישה מלאה ליישומים ו"עסקן לחומרא" לשימוש מוגבל. מערכת ההפעלה וחנות היישומים של 'עסקן' פועלים במכשירי סמסונג בלבד: Galaxy S7, Galaxy S7Edge, GalaxyS6, Galaxy S6 Edge, GalaxyA5 ו- GalaxyJ1.

הדגמים תומכי עסקן, זמינים באופן מידי לרכישה באתר Askan.co.il ובמוקד שירות לקוחות ומכירות במספר 02-9404050. בקרוב המכשירים יהיו זמינים לרכישה גם בריכוזים החרדיים.

את מכשירי עסקן ניתן לרכוש בתנאי תשלום נוחים ועד 12 תשלומים ללא ריבית ועם משלוח חינם עד לבית הלקוח.

>>למכשיר המתקדם בכשרות בלתי מתפשרת לחץ כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר