הטבח המזעזע בשרונה מרקט

מצלמות האבטחה תיעדו: כך נראה הפיגוע בתל אביב

המצלמות של מסעדת "מקס ברנר" קלטו את רגעי הבהלה בפיגוע במתחם שרונה מרקט. עשרות הסועדים נראים נמלטים מהמתחם כשהמחבלים הסתערו עם הנשק והחלו לירות לכל עבר (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(באדיבות ynet)

הפיגוע הקשה בתל אביב: עשרות הסועדים במסעדת מקס ברנר במתחם 'שרונה' בתל אביב, נמלטו הערב (רביעי) מהמקום כאשר שני מחבלים ערבים פתחו באש מנשק ארוך, רצחו ארבעה יהודים ופצעו כעשרה נוספים.

מצלמות האבטחה במסעדה תיעדו את רגעי הבהלה, בשניות הראשונות ניתן לראות את עשרות הסועדים יושבים ברוגע, אך ברגע אחד הכל משתנה - ועשרות בני אדם נראים יוצאים בריצה מהמסעדה ומחפשים מקום מסתור מאש התופת של המחבלים.

אחד המחבלים ירה בנשק מאולתר, השאיר את נשקו ונמלט עד שנורה. כעת הוא נחקר על-ידי שוטרים וחוקרי שב"כ. מעדויות של הנוכחים בזירה עולה כי המחבלים התחפשו לשני אנשי עסקים בלבוש שחור לבן וכך הצליחו לחדור ללב תל אביב ולבצע מאת הפיגוע הרצחני.

קשה לצפייה: הטבח במרכז הקניות

(מצלמות אבטחה)

אנה, ששהתה במסעדת מקס ברנר בשרונה בעת הפיגוע, סיפרה: "המחבל פשוט יצא החוצה וירה לכל כיוון בתוך המסעדה ומחוצה לה. היה דם על הרצפה. ראיתי רק נפגעים וברחתי משם והתחבאתי. מצאתי חנות וירדתי לשם וכולם היו על הרצפה. ראיתי את הדם וראיתי אותו, את המחבל. אני פה במשרדים ויש פה מלא משטרות ומחכים שיאשרו לנו לצאת מכאן".

מנהל סניף מקס ברנר בו שהו המחבלים סיפר: "ישבתי במסעדה ואז הם קמו והתחילו לירות. לפני זה הם הזמינו משהו לאכול, התנהלו ככל לקוח. הם היו עם תיקים, לא צעקו משהו. פשוט הוציאו נשק והתחילו לירות".

יחיאל מילר, מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באשה ללא הכרה וללא דופק ונשימה וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה מוגדר אנוש. כמו כן הענקנו טיפול למספר נפגעים מפצעי ירי ורסיסים במצבים שונים ובהכרה".

דווידי דהן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני צעירים בהכרה בכניסה למסעדה במתחם כשהם סובלים מפצעי ירי. כמו כן הענקנו בזירה טיפול רפואי ראשוני למספר נפגעי חרדה. בזמן הטיפול מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה דיווחו על החייאה על פצועה במצב אנוש מאחורי מתחם שרונה. כמו כן עדיין האירוע בעיצומו ואנחנו מטפלים בנפגעי חרדה שנמלטו בבהלה לרחובות הסמוכים עקב אופי האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר