יו"ר ערוץ 10 נגד המנכ"לים שלו: רמי סדן לא אמר את הדברים

עימות בין בכירי ערוץ 10 סביב סערת רמי סדן - פרידמן יו"ר הערוץ לא מסכים עם טענת המנכ"לים ורשבסקי ויוכפז שסדן התבטא באופן גזעני. רוב מוחלט של חברי הדירקטוריון תומכים בגרסתו (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פרימן, יוכפז וורשבסקי (צילמים: דוברות משרד הביטחון, פלאש 90 ואלונה אלג'ם - ynet)

המהלך שנדחק מעט מהכותרות עקב הפיגוע הקשה אמש בתל אביב, לא שוכך מאחורי הקלעים, ונותן את אותותיו גם בחילוקי גרסאות קוטביים בין יו"ר ערוץ 10 מודי פרידמן לבין מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ומנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז.

כזכור, ש"ס מאיימת במשבר קואליציוני אם לא יפוטר רמי סדן מתפקידו כיו"ר החדש של דירקטוריון חדשות 10 שצוטט כאומר בישיבה בה נבחר שהוא "שונא את ש"ס ואת אריה דרעי הגנב", אף שלא ברורה סמכותו החוקית של נתניהו כשר תקשורת לפטר יו"ר של חברת חדשות.

את המשבר הזה מינפו בכירים בחדשות 10 שמאד לא אהבו את הבחירה בסדן, תושב אפרת, הנחשב למקורבו של ראש הממשלה המותקף לא אחת בחדשות הערוץ.

כעת מתברר, כי היו"ר פרידמן טען בבירור בפני הרשות השניה, כי "הציטוט הגזעני לא נאמר על ידי סדן, שרק ציין בישיבה כי לדעתו אחת ממשימות חדשות 10 היא להרחיב קהלים ולפנות גם לפריפריה, ואף כיוון למצביעי ש"ס כאופציה לגבי זה. בהקשר זה הוא השתמש במילה אליטה, בקשר לערוץ, ובנקודה זו באה הערת שניים מהנוכחים כי הם לא רואים בערוץ ובנו אליטה".

בגרסתו זו של פרידמן תומכים שבעה מתשעת החברים שהשתתפו בישיבה המדוברת, ואף הצהירו על כך בפני הרשות השניה, הגוף הרגולטרי המפקח על ערוצי התקשורת הגדולים.

רק חבר אחד שנכח שם, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, תומך בגרסת מנהל החדשות גולן יוכפז כי הדברים כן נאמרו. עוד משתתף ענה שלא הצליח לשמוע את הציטוט המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר