החלטות הקבינט

שלילת היתרים וכתר; כך תילחם ישראל בטרור המתחדש

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב, בתום הדיון פרסם משרד ראש הממשלה את הצעדים שתנקוט מדינת ישראל בתגובה לפיגוע הטרור (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(Miriam Alster/Flash90)

כך תילחם ישראל בטרור: ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הצהריים (חמישי) את הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב, בתום הדיון פרסם משרד ראש הממשלה את הצעדים שתנקוט מדינת ישראל בתגובה לפיגוע הטרור הרצחני אמש (רביעי) בתל אביב.

בהודעת המשרד נכתב כי לאחר ששרי הקבינט קיבלו עדכון על הפעילות המודיעינית והמבצעית של גופי הביטחון ביממה האחרונה, קיבלו השרים מספר החלטות לטיפול בטרור הפלסטיני.

על פי המלצת מערכת הביטחון, על הכפר יטא, ממנו יצאו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע אמש, הטילו כוחות צה"ל בשעות האחרונות כתר מלא.

בעקבות הפיגוע הקשה החליטה מערכת הביטחון לשלול לאלתר את היתרי העבודה של החמולה ממנה יצאו שני המחבלים. בנוסף, בוטלו ההיתרים לביקורים בישראל בתקופת הרמדאן.

השרים עודכנו כי התקציב עבור סגירת הפרצות בגדר באזור תרקומיא- מיתר, כבר הועבר וכי העבודות בשטח יחלו בעוד כשבועיים, עד לתחילת העבודות יימשך עיבוי הכוחות בשטח.

על פי הודעת משרד ראש הממשלה, נתניהו הנחה את המועצה לביטחון לאומי לרכז שורה של עבודות מטה בנושאים נוספים שיוצגו לקבינט בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר