ללא טייס, עם נוסע; הכירו את הרובוט המעופף

חברת Ehang האמריקנית הציגה את הרובוט המעופף הראשון - Ehang 184. הרובוט הוא בעצם מטוס ללא טייס במשקל של כמאתיים קילו, שלמרות שהוא לא מכיל טייס - הוא דווקא כן מכיל מושב ויכול להטיס נוסע אחד או מטען (חדשות)

(צילום: יח"צ)

הרובוט המעופף הראשון: חברת Ehang האמריקנית הציגה את הרובוט המעופף הראשון - Ehang 184. הרובוט הוא בעצם מטוס ללא טייס במשקל של כמאתיים קילו, שלמרות שהוא לא מכיל טייס - הוא דווקא כן מכיל מושב ויכול להטיס נוסע אחד, או מטען שיתפוס את המקום.

בתערוכה הנערכת בנבאדה, ארה"ב, הודיעה החברה כי קיבלה לראשונה אישור ממנהל התעופה הפדרלי להתחיל להטיס את המטוס ללא טייס הייחודי ברחבי המדינה על מנת לבחון את האפשרות להענקת אישור טיסה לכלים לא מאוישים שיכולים להטיס נוסעים.

בחברת Ehang מקווים כי מלבד שינוי עולם התחבורה על ידי יצירת כלי תעופה זול יחסית, ללא צורך בטייס, הדבר גם יוכל לשנות את עולם הרפואה מאחר ובתי החולים השונים יוכלו להעביר איברים שמיועדים להשתלה, במהירות רבה יותר.

על פי דיווחי החברה, חברה העוסקת ברפואה כבר הביעה התעניינות בכלי הטייס החדש והייחודי והיא עשויה לרכוש עד 1,000 כלי טיס ברגע שיתקבל אישור הטיסה ממנהל התעופה הפדרלי (FAA).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר