רמי סדן: השעיר לעזאזל החדש של ש"ס / הרב חיים אמסלם

אז מצאו להם מתוחבלי ש״ס, על מי לעשות סיבוב, ומשדרים שלמים בקול נהי ושבר בתחנות הרדיו הביתיות עוסקות בגזענות כנגד הספרדים, בהתנשאות כלפי המזרחיים, איזה יופי, ממש חגיגה לעיניים של אהבת הזולת

הרב חיים אמסלם | כיכר השבת |
הרב חיים אמסלם (מאיר אלפסי)

בימים האחרונים אני חש דה ז'ה וו, בעקבות פרשת רמי סדן, ש״ס מצאה שעיר חדש להוליכו לעזאזל, והיא העמידה אל עמוד הקלון את רמי סדן, ומדינה שלמה עסוקה בלהוקיע את האיש, בעקבות התבטאות שלא ברור אם אמר או לא אמר, וגם אם אמר שהוא שונא את ש״ס, ביג דיל, איזה פסטיבל של צביעות, פתאום נהיו לנו כולם אוהבי ישראל ואוהבי ש״ס.

אז מצאו להם מתוחבלי ש״ס, על מי לעשות סיבוב, ומשדרים שלמים בקול נהי ושבר בתחנות הרדיו הביתיות עוסקות בגזענות כנגד הספרדים, בהתנשאות כלפי המזרחיים, איזה יופי, ממש חגיגה לעיניים של אהבת הזולת.

אוקיי רמי סדן האשכנזי עם הכיפה הסרוגה אינו אוהב ספרדים ושונא את ש״ס! מותר להרוג אותו?

תגידו על מי אתם עובדים? על מסעודה משדרות, על אותם הורים לבנות ובנים הנדחים בבוז ממוסדות שחיים מהיד הממשלית ומפלים בין דם לדם? ואתם רואים ושותקים ואינכם עושים דבר, על אלה ששנות דור כל מגמתם להשיל מעליהם מורשתם ולדבוק במורשת האחרת?

אבל כל זה שולי, מול רצח האופי והלבנת הפנים, ברמה הנוראה, סדן נהפך לאיש המתועב והשנאוי במדינה, חסר רק את המשוגע המזרחי התורן שיעשה מעשה, אני בטוח במאת האחוזים שגידופים, נאצות, עלבונות, מגיעים לטלפונים שלו בכמות אדירה, איך אני יודע? חחח הרי עברתי את זה אצלם?

אצלם, אצל העופות הדורסים הללו אין מקום אולי לרחמים? לחמלה? להתנצלות? להצטדקות? לתירוץ? לפליטת פה? להתבטאות לא מנוסחת? לדברים שהוצאו מהקשרם?

מה פתאום, הם יצאו למלחמת ג׳יהאד על ה״כבוד המזרחי״ האבוד, שהם הם גדולי משפיליו, ומי יעצור בעדם, הרי כל הפוליטיקאים רועדים וחוששים שמא הם יעשו מעשה, ואולי יפרשו ויקחו אתם את האח הגדול מפלגת האם האשכנזית, ואז אוי ואבוי שוד ושבר, מי שסומן על ידם מסכן הוא לדורות, הם כבר הטעימו את לפיד מעט מנחת זרועם... למען יראו ויראו.

ולסיום עצת חינם לרמי סדן, ממי שבקי ובא משם, גם אם תתנצל, תחזור בך, תצטער, זה לא יעזור לך, אתה רק כלי משחק קטן לעשות עליו סיבוב, ולהראות לכל התמימים המצביעים למי שמטביע אותם במשך שנים בבור עוני דלות ותלות, כמה איכפת להם ממנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר