יעקב שוואקי בקליפ געגועים למרן

גדול הזמר החסידי מציג מראות ורשמים מחייו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, כאשר שוואקי נמצא באולפן בארה"ב עם המוזיקאי איצי וולדנר, ומבצע את השיר אל מול דיוקנו של מרן שציירה רעייתו הגב' ג'נין שוואקי

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מתוך הקליפ (צילום מסך)

בקליפ מראות ורשמים מחיי חיותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, כאשר שוואקי נמצא באולפן בארה"ב עם המוזיקאי איצי וולדנר, ומבצע את השיר אל מול דיוקנו של מרן שציירה רעייתו הגב' ג'נין שוואקי.

יעקב שוואקי מספר: "המוזיקה היא דרכי האישית להבעת רגשותיי. שיר זה מבוצע כהוקרה צנועה לגדול הדור שזכיתי להסתופף בצלו בצמתים המשמעותיים של חיי. השיר מהווה נדבך נוסף בזיכרון ובהבעת הרגשות של רבים בעם ישראל, החשים את השפעתו המתמשכת של גדול הדור. גדול שפרץ את כל המוסכמויות האפשריות והטביע את חותמו באופן מיוחד לדורות הבאים. חכם עובדיה זצ"ל דאג להזכיר בכל הזדמנות מהיכן הגיע. היה חשוב לו לציין שכמוהו ממש - גם אם אתה הכי עני שניתן להעלות על הדעת ומגיע עד פת לחם, התורה מצויה כאן ועכשיו וכל אחד יכול לבוא וליטול אותה.

אין זמן מתאים יותר מערב חג מתן תורה, להביע געגוע למי שהיה מייצגה הרשמי של התורה הקדושה בדורנו אנו. יהי רצון שנזכה לראותו שוב במלא תפארתו עם ביאת המשיח במהרה בימינו!"

"מרן שלי" מתוך האלבום "מאמין בניסים". מילים אודי דמארי ומרים ישראלי, לחן איצי וולדנר.

שוואקי נמצא כעת בסיבוב הופעות בינלאומי בהפקת 'שרון דניאל הפקות', לרגל השקת אלבומו החדש ברחבי ארה"ב, דרום אמריקה ואירופה, ויגיע לישראל למופע מיוחד בשומרון ביום שני ה' בתמוז ברחבת בית הכנסת המרכזי בישוב איתמר.​

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר