ברוך דיין האמת

שמעון יוחאי לסרי ז"ל: הבן של המחזיר בתשובה טבע ונפטר

שמעון יוחאי לסרי ז"ל, בנו של המחזיר בתשובה ו"משמח הלבבות" הרב מיכאל לסרי, נפטר הבוקר לאחר כיממה של מאבק על חייו. "היה חמד של בחור, אהוב על כולם, מוכשר ואוהב ללמוד" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שמעון יוחאי ז"ל (ללא קרדיט)

‏ברוך דיין האמת. במהלך חג השבועות נפטר הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל, בנו של הרב מיכאל לסרי. שמעון יוחאי טבע בים באשדוד ביום שישי האחרון.

שמעון, תלמיד ישיבה בן 21, יצא יחד עם חבריו לטבילה לכבוד שבת בחוף הים באשדוד, אולם מסיבה שאינה ברורה נסחף והחל לטבוע כשהוא בולע מים.

כוחות הצלה שהגיעו למקום הצליחו לחלץ אותו והחלו במאמצי החייאה ממושכים שבסופם שבה אליו נשימתו והוא פונה במצב אנוש לבית החולים. במהלך השבת נלחמו הרופאים על חייו, אולם למרבה הצער הוא השיב הבוקר את נשמתו לבוראה.

קרובי משפחתו מספרים על בחור מיוחד שהתעלה בתורה ויראת שמיים ובמידות טובות. "שמעון היה חמד של בחור, אהוב על כולם, מוכשר ואוהב ללמוד. הוא יצא לטבילה בחוף הים והתכונן לחג אולם למרבה הצער היושב במרומים רצה אחרת והוא נלקח מאיתנו".

שמעון, הוא בנו של הרב מיכאל לסרי, מחשובי הרבנים בבני ברק ומגדולי המחזירים בתשובה בעולם היהודי, שנודע גם בתיאורו כ"הרב משמח הלבבות". "מדובר באסון קשה מאוד, בני המשפחה המומים וכואבים" מספרים ידידי המשפחה בצער.

ההלוויה תצא הלילה בשעה 00:00 מרחוב חזון איש 68 בבני ברק לבית החיים פוניבז' בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר