משבר חוק המקוואות

יש פשרה: הסוכנות תבנה ארבעה מקוואות לרפורמים

במסגרת ההבנות, חוק המקוואות של ח"כ משה גפני יקודם, אולם במקביל תבנה הסוכנות היהודית ארבעה מקוואות עבור הרפורמים והקונסרבטיבים - מחוץ למערך הציבורי, כך דווח הערב (פוליטי, ארץ)

מקווה, ארכיון (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

פשרה במשבר המקוואות? על פי דיווח של עיתונאית חדשות 2 דפנה ליאל, הושגו הבנות בנוגע למשבר המקוואות, לפיהן חוק המקוואות של ח"כ משה גפני יקודם ובמקביל יבנו עבור הרפורמים מקוואות מחוץ למערך הציבורי.

מי שיקים את ארבעת המקוואות עבור הרפורמים והקונסרבטיבים, כך על פי הדיווח, היא הסוכנות היהודית. מי שהביא לפשרה הוא יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד דוד ביטן.

עימות בנוגע לחוק, ארכיון (צילום: אורי איגרא - גל"צ)

לפני מספר חודשים, צוטט ח"כ גפני ב"יתד נאמן" כאומר בנוגע לחוק כי "השקענו מאמצים רבים לקידום החוק, אך ורק בשל החשש שמא עלול להיווצר רושם כביכול ישנו איזו בדל של הכרה ברפורמים או בקונסרבטיבים".

"מבחינה ציבורית ביקשנו לגדוע את ההליך הזה שאינו מתחיל, ולעולם ועד לא נכיר ברפורמים אשר פוגעים בתורה וביהדות, לכן היה חשוב לנו שיחל הליך החקיקה באופן מיידי, שכל העולם ידע שלא תהיה שום הכרה ברפורמים בשום תחום, צורה ונושא. לכן ראינו גם ביהדות התורה וגם בש"ס חשיבות עליונה בזה שהחוק יאושר באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר