תיעוד דומע

הבן של הרב לסרי נטמן; "הוא גמר את התיקון שלו, תתחזק"

הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל, בנו של הרב מיכאל לסרי, הובא למנוחות לאחר שטבע למוות בחוף הים. "הבן הזה בא לעולם, תיקן את התיקון שלו וגמר את התיקון שלו והלך לבית עולמו". תיעוד (דיין אמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מאות מתושבי בני ברק לצד תלמידיו של אחד מגדולי מחזירי התשובה הרב מיכאל לסרי וכן ידידיו וחבריו של הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל ליוו אותו בחצת הלילה (שני) למנוחת עולמים.

במסע הלוויתו של שמעון יוחאי ז"ל הספידו ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מוגרבי שדיבר על מסירות נפשו של שמעון לחיים של תורה ומעשים טובים.

"כולם בישיבה אהבו אותך, היית כולך חסד, תמיד לעזור לשני, תמיד להעניק לשני, זהו אסון נורא ואיום", אמר ראש הישיבה בקול בוכים.

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ספד ואמר כי "הבן הזה בא לעולם, תיקן את התיקון שלו וגמר את התיקון שלו והלך לבית עולמו ולכן תתחזק, תמשיך לזכות את הרבים".

אחיו של לסרי נפרדו ממנו בדמעות שליש והזכירו את מידותיו התרומיות כאשר היה הרוח החיה של המשפחה. "תמיד שמחת את כולם, השרת אווירה טובה על כל הסובבים, כעת מי ימלא את החסר", תהו בבכייה.

בני המשפחה ניחמו את האב הדגול שימשיך במלאכת הקודש של הרבצת תורה וקירוב יהודים אל אביהם שבשמיים.

"מן השמיים יתנו לך כוחות להתגבר על האסון הקשה ולהמשיך הלאה בזיכוי הרבים מתוך שמחה. שמעון ז"ל סיים את תפקידו בעולם בגיל צעיר אבל עליך מוטל להמשיך ולקדש את שמו יתברך בעולם", אמרו בני המשפחה.

בשעת ליל מאוחרת נטמן שמעון יוחאי ז"ל בבית העלמין פוניבז' בפאתי בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר