הכתבת אמרה "היהודים קמצנים" בפייסבוק-לייב ופוטרה

כתבת 'פוקס-ניוז', אמילי אווסטרן פוטרה מעבודתה לאחר שהעליבה את היהודים ואמרה כי הם קמצנים. "רציתי לעשות צחוקים, חשבתי שזו בדיחה" - התנצלה הכתבת אבל זה כבר לא עזר לה (דיגיטל)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומסך מתוך פייסבוק)

אמילי אווסטרן, כתבת ספורט ברשת "פוקס ניוז" ממדינת פלורידה, לא העלתה על דעתה שכך יסתיים לו הפייסבוק-לייב שניהלה בסופ"ש האחרון.

אווסטרן פוטרה מעבודתה, לאחר שאמרה במהלך השידור החי בפייסבוק-לייב כי "היהודים קמצנים". עוד קודם, היא העירה בגזענות כלפי המכסיקנים ש"הם לא כל כך חכמים".

וזה מה שהיה לה לומר כלפי יהודים: "הדרך שבה דיברתי ליהודים, פשוט לא היה לי אכפת", תיארה את תקופת עבודתה כמלצרית, "הם היו מתלוננים ומקטרים על הכול. נתתי לאיזה בחור בירה, והוא התלונן שיש יותר מדי קצף. ידעתי שהוא קמצן ושהוא לא ישאיר לי טיפ".

ב'פוקס-ניוז' מיהרו להוציא הבהרה כי זו אינה עמדת הרשת ושדבריה של הכתבת לא מקובלים עליהם כלל. אף שהסרטון נמחק בינתיים מהרשת החברתית פייסבוק, עותקים ממנו עדיין נמצאים ביוטיוב.

הגולשים לא עברו בשתיקה על דברי אווסטרן. "את מתאימה לקמפיין הבחירות של דונלנד טראמפ", היתה אחת התגובות ההולמות. אף שהכתבת פרסמה פוסט התנצלות בפייסבוק - "עשיתי טעות איומה, רציתי לעשות צחוקים. חשבתי שזו בדיחה" - זה לא מנע את שיגור מכתב פיטוריה מידיים מרשת 'פוקס-ניוז'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר