בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת"

הגר"ד יוסף נגד פירון: "לשלול ממנו את הרישיון לסדר קידושין"

התיעוד של שי פירון מאפשר לגבר ואישה לברך יחד ברכה בחופה, שפורסם ב"כיכר השבת", מביא את חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף, לתקוף ולקרוא לשלול לו את הרישיון לסדר קידושין (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל ויעקב כהן - פלאש 90)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, יוצא במתקפה נגד שר החינוך לשעבר שי פירון לאחר שצילום וידאו שלו מסדר חופה וקידושין כאשר זוג, גבר ואישה, מברכים את אחת הברכות, פורסם ב"כיכר השבת".

במהלך שיעורו השבועי אמש (ראשון) תקף הגר"ד יוסף ואמר: "לצערנו גם בימינו קמו כתות כאלו שאני חושב שצריכים להוקיע אותם, שהם לא נאמנים לחז"ל. שמתחילים לזייף. מתחילים כבר לתקן פה ושם את דברי חז"ל, לדבר בביקורת כנגד חז"ל. להתנהג בחוצפה כלפי חז"ל. צריכים להוקיע אותם".

בשלב הזה עבר חבר מועצת החכמים לתקוף את פירון: "שמעתי שלאחרונה קם אחד הרבנים 'שלהם', ונתן לאיש ואשה ביחד לשיר את 'שבע ברכות' של החופה, זו פרצה נוראה, זה נגד חז"ל, נגד דברי חז"ל".

הגר"ד יוסף פנה לרבנות הראשית, שכידוע אחיו הגר"י יוסף מכהן מכהן בתפקיד הראשון לציון והרב הראשי, ואמר: "אני חושב שהרבנות הראשית צריכים לשלול מהרב הזה את הרישיון לסדר קידושין. האיש הזה צריכים לשלול ממנו את התואר 'רב' ולשולל ממנו את הרישיון לסדר קידושין".

"הם רוצים להראות שהם ליברליים, שהם מתקדמים, הם רומסים את התורה, הם הולכים נגד התורה, הם לא נאמנים לחז"ל, הם לא נאמנים למסורת שלנו מדורי דורות, כך התחילו הרפורמים, זלזלו בדברי חז"ל ובסופו של דבר כפרו בעיקר תוך דור אחד, גם לזה יגיעו החוגים האלה", הוסיף חבר המועצת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר