מפץ בהייטק

מיקרוסופט רוכשת את הרשת החברתית הכושלת

ענקית התוכנה האמריקנית הודיעה היום (שני) על רכישת הרשת החברתית "לינקדין" בסכום של כ-26 מיליארד דולרים. הרשת נחשבת ליעילה עבור ענקיות האינטרנט, אולם פחות פעילה ב"חיים האמתיים" (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רכישת המיליארדים של מיקרוסופט: ענקית התוכנה האמריקנית הודיעה היום (שני) על רכישת הרשת החברתית "לינקדין" בסכום של כ-26 מיליארד דולרים. ההודעה של מיקרוסופט מגיעה בהפתעה על רקע התכנית של חברת פייסבוק לפתח את הרשת החברתית שלה לעבודה שתתחרה ראש בראש מול לינקדאין.

הרשת החברתית לינקדאין פעילה מאז 2002 כשהיא מציעה רשת חברתית לעסקים בה יכולים אנשי מקצוע לפרסם את עצמם ולחפש עבודה. למרות יעילותה היחסית בתחום גיוס העובדים, כאשר חלק מענקיות האינטרנט עושות שימוש בפלטפורמה על מנת "לצוד" עובדים, הרשת החברתית איננה פעילה ב"חיים האמיתיים".

למרות זאת, החברה מכניסה כ-3 מיליארד דולרים, רובם ממודעות שהיא מפרסמת ברשת החברתית. על פי ההערכות, במיקרוסופט יעשו מאמצים לשווק את התכונות שהיא מציעה לארגונים, דרך הרשת החברתית שהיא רכשה, ולפי חלק מההערכות היא תטמיע פיצ'רים ייחודיים לתכונות שלה שיאפשרו אינטגרציה בין הרשת החברתית לתוכנות מיקרוסופט.

מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה אמר היום בתגובה כי "הצוות של לינקדאין יצר חברה פנטסטית, שממוקדת בחיבור העולם העסקי. ביחד, נוכל להאיץ את הצמיחה של לינקדאין, יחד עם חבילת Office 365 של מיקרוסופט, כדי לתת יותר כח לכל אדם ולכל ארגון בעולם".

מנכ”ל לינקדאין, ג’ף וויינר, מסר בתגובה כי "בדיוק כמו שהפכנו את הדרך שבה העולם מתחבר – להזדמנות, כך החיבור למיקרוסופט והשילוב של שירותי הענן שלהם והרשת של לינקדאין, מאפשר לנו לשנות את הדרך שבה העולם עובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר