אישום חמור

מזעזע: כך מתקן האופניים תקף והתעלל בשלושה קטינים

הצעיר בן ה-19 מבני ברק, מואשם בביצוע עבירות תקיפה חמורות בשלושה קטינים תושבי העיר, בגילאי 8.5 עד 14.5, לאחר שניצל את אמונם בו בעבודתו כמתקן ומשכיר אופניים חשמליים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החשוד (צילום: מתוך פייסבוק)

התפתחות במסכת החשדות נגד הבחור י.ה. בן ה-19 תושב בני ברק, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לביצוע מעשים קשים של התעללות בקטינים בעיר.

הבוקר (שלישי) הגישה פרקליטות מחוז ת"א לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד ה., בגין מעשי התעללות בשלושה קטינים בגילאי 8.5 עד 14.5.

כתב האישום, כאמור, כולל תקיפת שלושה קטינים. הראשון הינו נער שטרם מלאו לו 16, אותו תקף ללא הסכמתו ותוך איום בנשק קר. השני הינו קטין שטרם מלאו לו 14, בו ביצע מעשים חמורים וכן קטין נוסף שטרם מלאו לו 16 אותו תקף גם כן ללא הסכמתו.

כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת" על דבר הגשת כתב האישום היום, מתברר כי על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, הנאשם עסק בתיקון והשכרת אופניים חשמליים במחסן אשר מתחת לביתו בבני ברק ובמסגרת זו הכיר את הקטינים. בנוסף, הוא התנדב במשטרת ישראל.

כפי שמפורט באישומים, הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו במחסן ותוך שהציג למתלוננים שוקר חשמלי, אזיקים ותעודת מתנדב במשטרה.

באישום הראשון, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בקטין ללא הסכמתו מאז היותו כבן 8.5 ועד הגיעו לגיל 11.5, בכ-11 הזדמנויות שונות.

באישום השני, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בין השאר תוך שימוש באיומים וללא הסכמה בקטין כבן 13 ועד הגיעו לגיל 14.5 לערך.

באישום השלישי, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בקטין במהלך תקופה של כחצי שנה, מאז היותו כבן 13, בארבע הזדמנויות שונות. באחת מבין הזדמנויות אלו, ביצע המשיב את המעשים החמורים בקטין תוך שנהג בו באלימות וללא הסכמתו.

כתב האישום מתייחס גם להליך מעצרו של ה., תחילה בידי ארגון 'השומרים' שהודה בפניהם, בסרטון שהופץ, על מעשיו, ולאחר מכן בידי המשטרה.

חשיפת תיק זה, נכתב בכתב האישום, החלה לאחר שלחבר ארגון "השומרים" לשעבר נודעו מעלליו של ה.. הוא איתר אותו, הזעיק את חברי הארגון אשר הורו לנאשם להתלוות אליהם למחסן כדי לבדוק אם מצויים שם קטינים. הנאשם שיתף פעולה עם חברי הארגון והודה בפניהם בביצוע עבירות בקטינים ומיד לאחר מכן הוזעקה המשטרה.

בית המשפט האריך היום את מעצרו של ה.עד לדיון הבא שייערך ב-07.07. בנתיים הוא ישלח לתסקיר מבחן ובדיון הבא יוחלט האם להשאירו במעצר עד תום ההליכים או שמא הוא ישלח לחלופת מעצר.

עו"ד ששי גז, פרקליטו של החשוד, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" לאחר הגשת כתב האישום כי "כתב האישום שהוגש, אין לו שום קשר לעבירות המיוחסות לו".

לדברי עו"ד גז: "נעשה לו עוול גדול, לבחור הצעיר הזה, בעצם חקירתו והגשת כתב האישום בבית המשפט והדברים יוכחו בהמשך".

"הבחור מכחיש הכל", הוא מבהיר. "לא יודע מה היה בעבר אבל כעת הוא מכחיש הכל ואני מקווה שיעשה עימו בקרוב הצדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר