אמיר חצרוני מתלונן נגד אורן חזן על... משיכה בשערות

הילכו שניים יחדיו, בלתי אם נועדו: חבר הכנסת אורן חזן חטף תלונה במשטרה בעוון תקיפה קשה. המותקף המתלונן - אמיר חצרוני, הפרופסור הפרובוקטור בעל הפה הגדול והאמירות הסנסציוניות (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אמיר חצרוני לאחר תקרית קודמת (צילומסך: פייסבוק)

פרופ' אמיר חצרוני, הגיש היום (שלישי) תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת אורן חזן על תקיפה שבוצעה לטענתו במהלך חודש מרץ האחרון, תוך כדי צילומי סדרה טלוויזיונית-דוקומנטרית, בה השניים נוטלים חלק.

חצרוני טוען, כי במהלך הצילומים נאמרו על ידי שניהם אמירות גזעניות, ובאיזשהו שלב ח"כ אורן חזן ניגש לחצרוני, משך לו בשערותיו ולא הפסיק על אף בקשותיו החד-משמעיות. לטענתו, התגרה ביניהם הסתיימה רק לאחר שאנשי ההפקה במקום התערבו והצליחו להפריד בין הניצים.

בעקבות התקרית לכאורה, הגיש חצרוני תלונה בתחנת משטרת בית שמש, נגד חבר הכנסת חזן. עו"ד יאיר נהוראי המייצג את חצרוני, סירב להגיב.

תגובתו של אורן חזן: "לא היו דברים מעולם, אני לא יודע על מה הוא מדבר. אני לא יודע מה הוא לקח שגרם לו לדמיין את הפנטזיה הזו, אבל כל קשר של מה שהוא מספר לא קיים, אולי הוא מתבלבל עם מישהו אחר. אני מעולם לא עשיתי את הדברים שהוא מייחס לי".

את אורן חזן שלא יורד לרגע מהכותרות, כולנו מכירים. אמיר חצרוני, זכור מהתבטאויותיו השערורייתיות הקודמות "שרצים שבולסים קוגל" (על הבני-ברקים); "אני מבקש להפסיק להיות יהודי" (בקשתו משר הפנים אריה דרעי) ובעיקר - "היה צריך לעשות סלקציה לעדות המזרח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר