המושב הדתי "התקלקל"; השכנים חוששים מפריצות

במושב הדתי הסמוך לכפר חב"ד החליטו מספר משפחות לקיים בימי הקיץ מסיבות בריכה בחצר ביתם כאשר הדור הצעיר של הנערים כבר אינו שומר תורה ומצוות וגורם לחשש מבעיות צניעות אצל השכנים החסידים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

אם לא הספיקו לתושבי כפר חב״ד מאבקי הצניעות המתחוללים לאחרונה בכפר השקט זאת בעקבות דרישת הרב להקפיד על לבוש על פי כללי ההלכה והחסידות, הרי שבימים האחרונים גובר הזעם בקרב חלק מתושבי הכפר על אירועי פריצות הנערכים במושב צפרייה הסמוך ואשר גורמים לעוברים ושבים להיכשל במראות אסורות.

מתברר כי במושב הדתי הסמוך החליטו מספר משפחות לקיים בימי הקיץ מסיבות בריכה בחצר ביתם כאשר הדור הצעיר של הנערים כבר אינו שומר תורה ומצוות ולפיכך איננו מקפיד על התנהגות הולמת.

בתחילה הפריע הדבר רק לתושבי המושב הדתי שומרי המסורת שאינם רגילים בתופעות של פריצות אולם לאחרונה החלו גם תושבי כפר חב״ד הנוסעים בכביש בתוככי המושב בדרכם אל הכפר להתלונן על כך שהם נאלצים להאריך את הדרך על מנת שילדיהם לא ייחשפו לתרבות הזולה ותופעות הפריצות.

"לא האמנו שהמושב שאני עוברים בו מידי יום בדרך לכפר אמור להיות מושב דתי. בנות ובנים בתערובת עם אלכוהול ביד הסתובבו על הכביש כשברקע מוסיקה בקולי קולות הבנתי שגם תושבי המקום לא היו מרוצים. "מספר תושב הכפר.

עוברת אורח נוספת מספרת כי התופעה החמירה בחודשיים האחרונים אולם מאז אחרי חג הפסח ותחילת ימי הקיץ הפך הדבר לבלתי נסבל. אני לא מבינה איך זה לא מפריע לתושבי המושב המבוגרים יותר שאינם רגילים בדברים כאלו. מלבד בעיות הצניעות מדובר במוזיקה רועשת ובהשתוללות שאני מקווה שבמושב ישימו לה סוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר