חדשות טכנולוגיה

הכירו: המפלצת החדשה של One Plus

חברת One Plus שהחלה לאיים על ענקיות הטכנולוגיה לפני שנים ספורות עם מכשיר הסלולר החכם העוצמתי והמוזל ששיחררה לשוק, השיקה הערב (שלישי) את המכשיר השלישי בסדרה, ה-One Plus 3. והוא ממש מרשים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
One Plus 3 (צילום: יח"צ)

חברת One Plus שהחלה לאיים על ענקיות הטכנולוגיה לפני שנים ספורות עם מכשיר הסלולר החכם העוצמתי והמוזל ששיחררה לשוק, השיקה הערב (שלישי) את המכשיר השלישי בסדרת ה-One Plus, ה-One Plus 3. המכשיר שמתהדר במפרט מפלצתי, מאיים על הגמוניית השליטה של ענקיות הטכנולוגיה סמסונג ו-LG.

המכשיר שהושק הערב כולל כאמור מפרט חזק במיוחד ועושה שימוש במעבד החדש של ענקית השבבים קוואלקום - Snapdragon 820, יחד עם זיכרון RAM בנפח חסר תקדים לסלולר - 6 GB. המסך של המכשיר יותר סטנדרטי ומציע צפייה במסך של 5.5 אינצ' באיכות FHD.

המכשיר כולל חיישן טביעת אצבע מהיר ומצלמת ה-One Plus 3 הינה באיכות 16 מגה-פיקסל. המצלמה האחורית הינה באיכות 8 מגה-פיקסל. המכשיר כולל סוללה בקיבולת של 3,000 מיליאמפר עם פיצ'ר טעינה מהירה שלדברי החברה כולל טעינה של 60 אחוזים תוך חצי שעה.

נפח האחסון במכשיר עומד על 64 GB והוא מוצע בשני צבעים - אפור וזהוב. בניגוד למכשירים הקודמים שחייבו הזמנה מוקדמת, הפעם הוא יוצא לכל דורש וזמין לרכישה באתר החברה תמורת 399 דולרים. בנוסף, לראשונה תציע החברה את המכשיר בתצוגה בארבעה ערים בעולם -ניו יורק, ברלין, לונדון ופריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר