סרטון חדש מציג: ראש עיר ערבי לעיר הקודש ירושלים

ערביי י-ם, חמושים בנשק חם ובסכינים, קוראים לאנשיהם "להקשיב לנתניהו ולרוץ לקלפיות" בבחירות המקומיות, כי... "אנחנו הרוב". בסוף הם גם מכתירים ראש עיר מטעמם - תסריט בלהות? (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(מתוך ynet)

השורה התחתונה בתרחיש המוצג בסרטון חדש שמפיצה 'התנועה להצלת ירושלים היהודית', נראה על פניו מרתיע למדי: ראש עיר ערבי לעיר ירושלים. התנועה, מבקשת לשכנע שחייבים להיפרד מ-22 הכפרים הפלסטיניים שסופחו לשטח בירת ישראל לאחר מלחמת ששת הימים לפני 49 שנה, והיא הוקמה על ידי כמה וכמה קצינים בכירים לשעבר ואישי ציבור. בשבועות האחרונים היא מנהלת קמפיין חוצות וכעת היא עוברת לרשתות החברתיות.

אחד הנתונים בהם משתמשים אנשי התנועה הזו כטיעון לצדקת כוונתם הוא זה: מאז תחילת "אינתיפאדת הבודדים", כ-60 אחוז מהפיגועים בבירה בוצעו על ידי תושבי העיר הערבים, לפי מידע שמציג השב"כ. "ירושלים היא יצרנית הטרור השלישית בגודלה ביהודה ושומרון. יותר מחבלים יצאו ממנה בחודשים האחרונים מאשר משכם וג'נין", טוענים בתנועה המדוברת.

כוונתה של 'התנועה להצלת ירושלים היהודית', היא - קודם כל - לשנות את חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל, כדי שהכפרים הפלסטיניים, בהם חיים כ-200 אלף תושבים, לא יהיו עוד חלק משטח השיפוט של ירושלים ובריבונות ישראל ויחזרו להיות חלק מערביי יו"ש, כך שתישלל מהם תושבות הקבע של תושבי הבירה הפלסטינים ותיבנה גדר ביניהם לבין ירושלים.

תסריט בלהות או תרחיש ממשי? צפו ונסו לדמיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר