בהשתתפות אדמורי"ם ורבנים

ב"איחוד הצלה" ציינו את הרחבת פעילות סניף בני ברק

ערב מיוחד בסימן הוקרה ל-32 שנות פעילות הצלת חיים של הרב מרדכי ברזילי ממייסדי "הצלה" בארץ ישראל. האדמו"ר ממודז'יץ: "מתנדבי איחוד הצלה, הם בבחינת גיבורי כוח עושי דברו" (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: אפרים גרינוולד)

בליל שישי האחרון ערב חג מתן תורה, נערך באולמי 'קונקורד' בבני ברק אירוע חגיגי ומפואר, ערב חיזוק והוקרה למתנדבי "איחוד הצלה" סניף בני ברק והסביבה, עם התרחבות הסניף, העומד תחת ראשותו של ראש הסניף רבי אפי פלדמן, והשקת 3 אופנולנסים חדשים לסניף.

האירוע החגיגי בהנחייתם המשולבת של מזכיר וועדת ההלכה הרב אברהם ישעיהו קרליץ, וסגן ראש סניף בני ברק יוני מרטין, התקיים בסימן 32 שנה לייסוד פעילות הצלת חיים של חבר הנהלת איחוד הצלה סניף בני ברק הרב מרדכי (מוטי) ברזילי הי"ו שהוכתר באירוע לתפקיד "נשיא איחוד הצלה בני ברק".

את האירוע כיבדו בהשתתפותם האדמו"ר ממודז'יץ, רבני הארגון, הגאון הרב יהודה סילמן, הגאון רבי שריאל רוזנברג, וכן הגאון ר' אברהם ברוידא, הגאון ר' יאיר זק"ש, בכירי עיריית בני ברק, ראש העיר הרב חנוך זייברט, סגנו וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין, סגן ראש העיר הרב מנחם שפירא, מחזיק תיק הבריאות בעירייה הרב פרץ אברמוביץ, הנהלת איחוד הצלה, נשיא הארגון אלי ביר, היו"ר הרב זאב קשש, המנכ"ל משה טייטלבוים, הסמנכ"ל ר' אליעזר היימן, מנכ"ל ישראלייף אלי פולק, מנהלי תחום הבריאות בעיריית בני ברק ואישי ציבור רבים נוספים שבאו להוקיר ולהעריך.

האדמו"ר ממודז'יץ נשא דברים נרגשים ושיבח את ארגון "איחוד הצלה" ומתנדביו: "מתנדבי 'איחוד הצלה' עושים עבודת קודש, הם בבחינת "גיבורי כוח עושי דברו", ברצוני לברך את הרב מרדכי ברזילי ממייסדי ארגון 'הצלה' בארץ הקודש וחבר הנהלת 'איחוד הצלה' בבני ברק, יחד עם ההנהלה ושאר המתנדבים בברכת הצלחה ושפע סייעתא דשמיא".

בסיום דבריו העניק האדמו"ר את מתנת והוקרת הארגון ל"נשיא איחוד הצלה בני ברק" הרב מוטי ברזילי שהודה נרגשות על המחווה.

הרב ברוידא אמר כי "למתנדבי איחוד הצלה זכות הרבים, וזה בוודאי משפיע לטובה על כל כלל ישראל. מודה להנהלת הארגון הקדוש שמשקיעים רבות למען הצלת החיים תוך שמירה על דקדוק ההלכה".

נשיא איחוד הצלה אלי ביר אמר בנאומו באירוע כי "התרגשנו לחגוג 32 שנים לפעילות הצלת חיים של נשיא סניף בני ברק המתנדב היקר הרב מרדכי ברזילי. בבני ברק כיום אנו זוכים לראות בהתגשמות החלום כיצד כל קריאת חירום בעיר נענית על ידי אנשי רפואת חירום מקצועיים של "איחוד הצלה" בתוך 90 שניות, ואין ספק שהדבר הביא להצלת חיים רבים בבני ברק. אנו מאחלים לסניף בני ברק שימשיכו בעבודת הקודש ותהי משכורתם שלמה מאת ה'".

יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש הדגיש את ההוקרה וההערכה הרבה שיש לראשי הארגון לפעילות החשובה והמסירות המיוחדת סביב השעון של מתנדבי סניף בני ברק בראשותו של ר' אפי פלדמן והנהלת הסניף, וכן הודה לרבני הארגון על התמיכה היומיומית והליווי הצמוד תוך מתן הנחיות ברורות לפעילות על פי התורה וההלכה בארגון בכלל ובסניף בני ברק בפרט מרגע ייסודו ועד להיום.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים: "התרחבות סניף בני ברק זהו רגע גדול ומכונן. מברך מקרב לב את האיש החסד הרב מרדכי ברזילי ואת ראש הסניף אפי פלדמן ליום חגם – חגנו. חשוב לציין שבארגון שמים דגש רב על עניין המקצועיות הרפואית של הכוננים והחובשים אשר עוברים השתלמויות תקופתיות ורוכשים ידע מקצועי נרחב ומתקדם ברפואה והצלת חיים. תוך כדי שילוב השלמת חזון הגעה ליעד במהירות שיא של 90 שניות בבני ברק והסביבה שמשפרת משמעותית את סיכויי ההצלה של החולה או הנפגע".

ראש סניף איחוד הצלה בני ברק ר' אפי פלדמן הודה נרגשות להנהלת הארגון ולאנשי עיריית בני ברק המסייעים ללא לאות להתפתחות הסניף והצלחתו, ולנשיא סניף בני ברק וחבר הנהלת הסניף הרב מרדכי ברזילי על מסירותו למען הארגון, ולאחרונים חביבים, למאות המתנדבים היקרים העושים יומם וליל למען פעילות הצלת חיי אדם.

במהלך הערב, נערך טקס מיוחד מעל במה במרכז האולם, של השקת 3 אופנולנסים חדשים נוספים שישמשו את מתנדבי הארגון מסניף בני ברק להצלת חיים במהירות וביעילות.

על במת התזמורת שהנעימה את האירוע בהפקתו של עוזר דרוק, הופיעו האחים יואלי ורולי דיקמן, ילדי הפלא דודי פוקס ודודי פולק, מוטי שטיינמץ, רובי בנט, צודיק גרינוולד, נפתלי דוד ועוד.

הערב שהתקיים בחסות "בנק הפועלים", "ביג ליס" ועוד, הופק בהצלחה ע"י Y&Y הפקות בע"מ בניהולם של המתנדבים יוני מרטין ויהודה יוסקוביץ, אשר הפיקו את הערב בהתנדבות מלאה. וכן ע"י שאר מנהלי האגפים ובעלי התפקידים, כל אחד וחלקו בסיוע להפקה ולסניף.

צילום סטילס ווידיאו: אפרים גרינולד, עזריאל משה, מנחם לף, אלי רוזנטל ומשה מזרחי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר