האזינו להקלטה

בשידור חי: כך הביך אבי מימרן את הפלג הירושלמי

"דובר הפלג הירושלמי" מסרב לאשר לרבנים מטעמו להתראיין ל"קול חי" בגלל אי מתן ביטוי בערוץ? כך טען היום בשידור חי אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית של התחנה. האזינו (חרדים, ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(באדיבות רדיו קול חי, תמונה: יח"צ)

ה"פלג" מחרים את רדיו 'קול חי'? מגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, אבי מימרן, חשף היום (רביעי) בשידור חי במהלך תכניתו כי "דובר הפלג הירושלמי" לא מאפשר לרבנים המזוהים עם הפלג להתראיין בתחנה, זאת מאחר ו"לא נותנים ביטוי לפלג הירושלמי" במהדורה המרכזית שלה.

במהלך תכניתו אמר מימרן "רצינו לשוחח בעניין הזה (הכותל הרפורמי, י.א) גם עם הגאון רבי דוד זיכרמן שהוא גם כן שנים רבות מוסר שיעור יומי בכותל המערבי ומחובר מאוד למקום, שישמיע כאן את קול הזעקה והמחאה".

"אבל", המשיך מימרן, "הרב זיכרמן משתייך למה שנקרא 'הפלג הירושלמי' והיה צריך לקבל אישור מיוחד מדובר של הפלג הירושלמי בכדי להתראיין כאן, אותו דובר לא אישר את הראיון בטענה שאנחנו לא נותנים להם ביטוי מדי יום".

מימרן סיים את דבריו ואמר כי "הנה, נתנו להם ביטוי".

בסביבת הרב דוד זיכרמן מגיבים ל"כיכר השבת": "הרב מכבד מאוד את רדיו קול חי ומעולם לא סירב או יסרב להתראיין ברדיו. הרב קבע להתראיין מחר אצל מרדכי לביא בשעות הבוקר ושם יביע את דעתו. חבל שהדברים הוצאו מהקשרם ויש מי שמנסה להשמיץ את הרב ואת שומעי לקחו. אין כאן שום דובר ואיש לא אסר על הרב לעלות ברדיו קול חי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר