התרגיל של איתמר בן גביר שהביך את המשטרה

במהלך דיון שנערך בבית משפט המחוזי בנצרת בעניינם של החשודים בהצתת כנסיית "הלחם והדגים" בטבריה, עורך הדין איתמר בן גביר הביך את המשטרה לאחר שביצע תרגיל לאחד החוקרים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
איתמר בן גביר (Yonatan Sindel/Flash90)

בן גביר מביך שוב את המשטרה: במהלך דיון שנערך בבית משפט המחוזי בנצרת, בעניינם של החשודים בהצתת כנסיית "הלחם והדגים" בטבריה, עורך הדין איתמר בן גביר שמייצג את חלק מהחשודים בתיק, הביך את המשטרה לאחר שביצע תרגיל לאחד החוקרים, באישור השופט.

במהלך דיון בעניינו של פעיל הימין ינון ראובני החשוד בהשתתפות בהצתה, ביקש עו"ד איתמר בן גביר כי טל מזרחי, אחד החוקרים של מחוז ש"י שעמד להעיד נגד ראובני, ייצא מהאולם. לאחר שיצא מזרחי מהאולם ביקש בן גביר מהשופט, ג'ורג' אזולאי, כי יתיר לו לבצע תרגיל לחוקר, לאחר הערות של באי כוח הפרקליטות עו"ד שרון דניאלי ועו"ד אבי פסטרנק השופט הסכים.

לאחר שחוקר המשטרה חזר לאולם, הציג בפניו בן גביר סרטון שבו נראה לטענת המשטרה הרכב החשוד בביצוע העבירה בעיר טבריה, מספר שעות לפני אירוע ההצתה, מזרחי טען כי הרכב שנראה בתמונה הוא הוא הרכב החשוד והוא אף מזהה אותו לפי מספר סימנים ייחודיים ובין היתר קילוף מיוחד על גג הרכב.

אלא שכאן ציפתה למזרחי הפתעה כאשר בן גביר הטיח בו כי הוא אינו דובר אמת וכי הסרטון שהוצג לו אינו של הרכב החשוד אלא של רכב דומה שצולם בזווית דומה על ידי צוות משרדו של בן גביר, מזרחי התעקש שוב ושוב כי זה הרכב אלא שבשלב מסוים הבין כי נפל בפח שטמן לו הסנגור.

יצויין כי הסרטונים אינם הראיה היחידה בתיק ובין הצדדים ניטש וויכוח לגבי טביעות DNA שנמצאו מספר קילומטרים מהזירה כמו גם בקבוק חלב שנמצא סמוך והכיל שיירי בנזין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר