צפו בסרטון

"מה אני עושה עם התינוק" - שואל המחבל בזירת הרצח

המחבל מדאע"ש שרצח שלשום בפריז את בני הזוג השוטרים, הסריט את עצמו בזירה המדממת • כעת הוא נחשף תוהה לגבי גורל התינוק, בנם של בני הזוג, שנצפה ברקע • צפו בסרטון (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התינוק ברקע (צילום: facebook)

מחבל דאע"ש, לרוסי אבלה, שרצח לפני יומיים קצין בכיר במשטרה הצרפתית ואשתו בתוך ביתם, תיעד כזכור את הרצח ב"פייסבוק לייב". כעת נחשפות רק כמה שניות מהסרטון המחריד שעודנו חסוי, בהן רואים את בנם התינוק של בני הזוג שרוע על הספה, כשאבלה מספר כי אינו יודע מה לעשות עם התינוק לאחר שרצח את הוריו.

האם ותינוקה הוחזקו במשך כמה שעות כבני ערובה בידי המחבל, וכשלוחמי המשטרה פרצו פנימה הם גילו שהיא נרצחה והילד נותר חי, אף שהיה בהלם מוחלט.

כזכור, אבלה אחז בסכין וצעק "אללה הוא אכבר" כשתקף את הקצין בן ה-42 מחוץ לביתו, ודקר אותו כמה פעמים, אז נכנס לבית, שם החזיק כבני ערובה את אשתו והילד שבסרטון.

ארגון דאע"ש (המדינה האסלאמית) נטל אחריות לביצוע פעולת הטרור בפריז. אתר החדשות שלו ציין, כי "לוחם של דאעש הרג את סגן מפקד תחנת המשטרה בעיר לה-מורו ואת אשתו עם סכין ליד פריז".

לאחר הפיגוע הקשה התבררה אוזלת היד של רשויות הביטחון בצרפת כשהתברר, כי כבר בשנת 2013 נידון המחבל בן ה-25, לשלוש שנות מאסר – ומהם שישה חודשים על תנאי – בשל "התרועעות פלילית במטרה להכין פעולות טרור". הוא הורשע יחד עם עוד שבעה נאשמים אחרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר