עוד הסתבכות

חשד: שוטר מסר מידע שיועד לחתן של רמי לוי תמורת שוחד

מח"ש חקרה באזהרה שוטר מפתח תקווה בחשד כי העביר תמורת שוחד מידע לחוקרים פרטיים - בין היתר כאלה שהופעלו על ידי חתנו של איש העסקים רמי לוי כנגד אלקנה אלון. גם החתן נחקר (חדשות)

(Nati Shohat/FLASH90)

מח"ש חקרה באזהרה שוטר מפתח תקווה בחשד כי העביר תמורת שוחד מידע לחוקרים פרטיים. בין היתר, מדובר בחוקרים שהפעיל לפי החשד חתנו של רמי לוי ששימש בעבר כמנכ"ל חברת התקשורת שלו, אופיר אטיאס. כך דווח הערב בחדשות ערוץ 2. השוטר שוחרר למעצר בית בתום חקירתו.

על פי הדיווח, חוקרים פרטיים ביקשו מהשוטר שנחקר להוציא מידע משטרתי על אלקנה אלון, הבכיר בשעבר ב"רמי לוי" שפרסם לפני מספר חודשים ברשת פייסבוק פוסט חריף נגד החברה וגולל שורה של מעשים לא תקינים לכאורה שביצעה החברה.

בהמשך ובעקבות המידע שפרסם אלון, נפתחה חקירת משטרה בחשד כי לוי והחברה שבבעלותו עשו שימוש במערכת לאיכון סלולרי - בניגוד לחוק. לאחרונה סיימה המשטרה את החקירה בנושא והעבירה את ממצאיה לידי הפרקליטות.

החשד הוא שאטיאס קיבל באמצעות החוקרים הפרטיים מידע על אלקנה אלון בתמורה לשוחד. בפרשה נחקרו מלבד השוטר גם שני חוקרים פרטיים ואטיאס.

סנגורו של אטיאס אמר כי "מר אטיאס מכחיש ביצוע כל עבירה. מבלי להתייחס לפרטים ולשאלה אם הופעל חוקר פרטי ולאיזו מטרה, הרי עצם הפעלתו של חוקר פרטי לגיטימית וחוקית לחלוטין, מתרחשת חדשות לבקרים, ואין די בה כדי ליצור אחריות פלילית. אלמלא היה מדובר במר אטיאס, ספק אם מישהו היה טורח להדליף קיומה של חקירה מינורית מסוג זה, שאני סמוכים ובטוחים שתסתיים ללא ממצא נגד מרשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר