"טיפול בגז" בבלגיה

ילד יהודי היה קרבן לתקיפות אנטישמיות של תלמידים

ילד יהודי הלומד בבית ספר כללי בעיר רן לה שאטו שמדרום לבריסל בבלגיה טוען כי נפל בשנים האחרונות קורבן לתקיפה בעלת אופי אנטישמי מצד שלושה תלמידים, שכללה בין היתר "טיפול בגז" (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בית הספר "שני לימונים" (צילום: הליגה נגד אנטישמיות בבלגיה, מתוך ynet)

ילד יהודי בגיל בר מצווה הלומד בבית ספר כללי בעיר רן לה שאטו שמדרום לבריסל בבלגיה טוען כי נפל בשנים האחרונות קורבן לתקיפה בעלת אופי אנטישמי מצד שלושה תלמידים, שכללה בין היתר "טיפול בגז" במקלחות של בית הספר באמצעות ריסוס בדאודורנטים.

אמו של הילד הגישה בסוף השבוע תלונה למשטרה המקומית וזו פתחה בחקירה. במקביל פנתה האם למנהלים ולמחנכים המבצעים חקירה משלהם אודות האירוע הקשה.

אמו של הילד טוענת כי מסכת ההתעללויות החלה בראשית 2015, אז בנה סיפר לה שעבר "טיפול בגז", כאשר הילדים התיזו עליו בספריי מדאודורנטים וכן היכו אותו וגרמו לו לחבלות בגופו.

כלי התקשורת במדינה העיתונות הבלגית מדווחים כי סיפור המקרה גרם לתדהמה ולהלם בעיר, בבית הספר ובעירייה.

גורמים בבית הספר טענו כי היו מודעים לכך שהיו ריבים בין הילדים, אבל לא התוודעו למימד האנטישמי של העניין. שלושת הילדים שנחשדים בתקיפה האנטישמית הכחישו את הדברים וטענו שהתלוצצו עם הילד היהודי וכי שיחקו מי יחזיק הכי הרבה זמן מעמד תחת מתקפת דאודורנטים.

נשיא הליגה הבלגית נגד אנטישמיות, יואל רובינפלד, הגיב כי מדובר בעובדות נכונות. לדבריו ישנם עדויות מתלמידים שסיפרו לו שבבית הספר דיברו על היטלר. כמו כן, רובינפלד טען כי אישרו לו שאותו תלמיד יהודי היה חוטף מכות מילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר