הסבתא שמסיימת כל בקשת חיפוש בגוגל ב"תודה" ו"בבקשה"

אין ספק כי בתואר 'הגולש המנומס ביותר', בעולם הטכני של ימינו, זוכה בקלות מאי אשוורת בת ה-86 שכל חיפוש שלה בגוגל מעוטר בתודות לרוב. היא חשבה שכך חיפושיה ייענו במהירות (מענין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מאי אשוורת, אישה בריטית בת 86, מוכיחה שיש מקום לנימוסים גם בעולם הדיגיטלי והמקוון: היא הקפידה לכתוב "בבקשה" ו"תודה" בכל חיפוש שביצעה באינטרנט.

נכדה, בן ג'ון, מצא את המחשב הנייד של סבתו פתוח וצילם את בקשת החיפוש המנומסת באופן מיוחד שכתבה סבתו: "בבקשה תרגמו למספרים את הספרות הרומיות הללו תודה", כתבה הסבתא בשורת החיפוש בגוגל.

בן התראיין לרשת ה-BBC וסיפר, כי מאחר ואין לו מייבש כביסה, הוא בא לעשות כביסה בבית של סבתו, וכך התגלתה שיטת החיפוש. הוא מתאר, כי "שאלתי את סבתי למה היא כותבת את המילים 'בבקשה' ו'תודה', והתברר כי היא חשבה שיש מישהו - ממש בן אדם - במטה של גוגל שקורא את בקשות החיפוש, היא חשבה שאם היא תקפיד על התנהגות מנומסת, החיפוש יתבצע מהר יותר".

בקשתה המצולמת נסובה אודות העובדה שתוכניות התקשורת בבריטניה משתמשות בספרות רומיות להצגת השנה שבה תוכנית מופקת. מאי אשוורת בת ה-86 ראתה את הספרות ורצתה לתרגם את המספר לספרות הודיות-ערביות בהן מקובל להשתמש בימינו.

מדי שנה, מטפל מנוע החיפוש של גוגל בטריליוני בקשות חיפוש, אך למול צורת בקשותיה של אשוורת, גם גוגל הענקית לא נותרה אדישה. החברה הודתה לאשוורת בציוץ תגובה בו נכתב: "סבתא של בן היקרה. מקווים ששלומך טוב. בעולם של מיליארדי בקשות חיפוש, הבקשה שלך גרמה לנו לחייך. אה, והתשובה היא 1998. תודה". חשבון טוויטר הרשמי של גוגל העולמית, לו למעלה מ-15 מיליון עוקבים, הביע אף הוא את הערכתו אליה.

בקשה לדוגמה של הסבתא המנומסת (מתוך הטוויטר של נכדה, בן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר