התאונה הקטלנית בתל אביב

עדות מזעזעת: אנשים הרביצו לנהג, חשבו שהוא מחבל

שלושה אנשים נהרגו אמש בתאונה הקטלנית בתל אביב, בהם הנהג עצמו שלקה בליבו ונכנס עם רכבו ביושבי מסעדה. כעת מתברר, כי אנשים היכו אותו בהיותו גוסס, היות וחשבוהו למחבל (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד התאונה (צילום: מצלמת אבטחה)

שלושה בני אדם נהרגו ושישה נפצעו אמש (מוצאי שבת) כאשר נהג מכונית פגע במסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה 7 בתל אביב. הנהג - בן 41, תושה רעננה - לקה בליבו איבד את הכרתו ולכן איבד שליטה על המכונית ונסע לתוך המסעדה. מצבו של הנהג הוגדר תחילה אנוש והוא פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה, שם נפטר. חמישה בני אדם נפצעו קל.

הבוקר, מספרת אשתו של אחד מבעלי המסעדה, שאושה סאן, בראיון לגל"צ, כי נעשה לינץ' בנהג חסר ההכרה מאחר וחשבו שהוא מחבל שביצע פיגוע דריסה: "חשבו שהנהג לא בסדר, נתנו לו מכות והרביצו לו", היא תיארה. "חשבתי שזהו זה, שזה הסוף של כולם ושאני מתה עוד מעט. אנשים צעקו, כל המטבח היה מכוסה אבק לבן. התקשרנו למשטרה, לאמבולנס, עזרנו לאנשים".

זירת התאונה (צילום: ירון ברנר, ynet)

גם בעל המסעדה סיפר, כי "בהתחלה אנשים חשבו שעוד מדובר בפיגוע. בשניות הראשונות לאחר מכן אנשים רצו שם, ניסו לעלות לקומה למעלה, נכנסו לשירותים והיו הרבה צעקות. כשראו את הרכב אולי חשבו שמדובר בפיגוע דריסה, אנשים לא קלטו את מה שהיה".

ההרוגים הנוספים בתאונה, הם: מנשה רז, בן 47 מאשדוד, ואזרח אמריקני בשם אלן לנדאו ויינקרנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר