ממלכת התורה 'עוז והדר' השיקה ספריה עשירה במרפאת מאוחדת מרום שיר בבני ברק

במעמד השתתפו הגר"ס הלברשטאם רב שיכון ג' בבני ברק, הגאון רבי מנחם מנדל פומרנץ ריש מתיבתא עוז והדר, ראש העיר הרב חנוך זייברט, מנהל מחוז מרכז במאוחדת מר אלישע הוסמן סגנו רבי משה כהן, עסקני רפואה ואורחים נוספים (יהדות, שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

ממלכת התורה 'עוז והדר' העומדת תחת נשיאותו של הגאון הצדיק רבי יהושע לייפער שליט"א אב"ד "באר משה" ששמה לה למטרה להנגיש את לימוד התורה לכל יהודי ובכל עת, חנכה במרפאת מאוחדת מרום שיר בבני ברק ארון מפואר על מנת שלקוחות המרפאה יוכלו ליהנות בזמן ההמתנה לרופא מספריה עשירה של הספרים שי"ל ע"י ממלכת התורה עוז והדר.

ספריה עשירה זו מצטרפת כחוליה לשרשרת הפעילות הענפה בתקופה האחרונה להנגשת לימוד התורה במוסדות הרפואיים, והיא מצטרפת לספריות שהותקנו בבתי החולים הדסה, תל השומר, לניאדו, ברזילי, רמב"ם ועוד רבים.

בטקס שהתקיים במרפאת מאוחדת מרום שיר בבני ברק, נשא דברים הגאון הרב סיני הלברשטם רב שיכון ג' בבני ברק שהרחיב בדיבורו על השילוב בין ממלכת התורה "עוז והדר" שעומדים בראש המפעל התורני הגדול לבין מאוחדת שהיא הקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי. "זה שילוב שיכול להכביר תורה ולרפא חולים" אמר ובירך בסוף דבריו שנזכה שהחולים יתרפאו ויוכלו ללמוד בנחת מספרי הקודש.

הגאון הרב מנחם מנדל פומרנץ ריש מתיבתא "עוז והדר" אמר כי כידוע במעמד מתן תורה נתרפאו כל בעלי המומין כמובא במדרש, וחז"ל מספרים כי סיבת הדבר היה לכבודה של תורה, ולכן בימים נעלים אלו הסמוכים למתן תורה, ככל שנזכה לכבד יותר את התורה, כך נזכה גם לסגולות המרפא שלה. כן ציין כי ספרייה זו מצטרפת לשרשרת ספריות אחרות שהוקמו בבתי הרפואה השונים, כחלק מהפעילות הנרחבת של הפצת התורה הנעשית בהשראתו ובהכוונתו של נשיא הממלכה מזכה הרבים הדגול הגאון הצדיק רבי יהושע לייפער שליט"א מגדולי הרבנים שבארה"ב.

מנהל מחוז מרכז במאוחדת מר אלישע הוסמן הודה להנהלת "עוז והדר" על היוזמה והדגיש כי מאוחדת תמשיך לעשות הכל ע"מ לסייע למטופלים ולהנגיש את שירותי הרפואה "מהלך זה הוא חלק מהמהלכים אותה מובילה מאוחדת בב"ב למען לקוחותיה" אמר.

סגן מנהל המחוז ר' משה כהן אמר בדבריו "אומנם אנו נמצאים בטקס בב"ב אך בימים אלו הותקן ארון מפואר גם מאוחדת באלעד, ואנחנו מתכוונים להרחיב זאת לסניפים נוספים כדי להקל על לקוחותינו בזמן ההמתנה". כן הוסיף וסיפר על הפעילות המיוחדת של "מאוחדת" להתאים את עצמה באופן הטוב ביותר לצרכי הציבור החרדי, מתוך רגישות מיוחדת, מה שמוביל אותה להיות ראשונה בהתחשבות המרבית שהיא מציעה לאורחות חיי שומרי התורה והמצוות.

דברי סיום נשא ראש העיר הרב חנוך זייברט ואמר כי אין צורך להציג את הספרים של "עוז והדר" שכידוע מוסיפים אהבת תורה וחן ללומדי התורה, והוסיף לציין לשבח את היוזמה המבורכת של שיתוף הפעולה המבורך בין קופת חולים מאוחדת עם הנהלת "עוז והדר", את שניהם הוא מכיר מקרוב, את עוז והדר שנמצא בכל מקום והן את מאוחדת שהיא קופה גדולה ומובילה ומעניקה שירות מקצועי ורפואי לתושבי ב"ב "אני מברך על היוזמה החשובה ואמשיך לסייע למאוחדת להמשיך ולהתפתח בעיר ב"ב" סיים ראש העיר את דבריו.

בטקס השתתפו עוד: מנכ"ל עוז והדר ר' חנוך דרנגר, מנהל מאוחדת בני ברק ר' אורי קמינסקי, מנהל קשרי קהילה ר' הרב אריה קליין, מנהל קשרי קהילה ר' נתן צישינסקי, מנהל מרפאת ויז'ניץ ר' יצחק ווינר, מנהל מרפאת אבני נזר וקריית הרצוג אלון כהן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר