אתם תחליטו: ברחובות מצרים מסתובבים ענקים?

סרטון ויראלי שהועלה לרשת לפני חמישה ימים, חושף זוג ענקים שמסתובבים להנאתם ברחובות מצרים, לא רחוק מ"הפירמידה הגדולה של גיזה". או שלא? אתם תחליטו (ויראלי)

תעבירו לדקה 1:33. הכיף מתחיל שם (צילום מסך מתוך יוטיוב)

"וואו! שני גברים ענקיים, כנראה בני 2.5-2.7 מטרים, צצו לא רחוק מהפירמידה הגדולה של גיזה, בשירות גוגל-ארץ. החבר'ה האלה ענקיים!" זה התיאור אותו הצמיד גולש יוטיוב לסרטון שצבר כמעט חצי מיליון צפיות תוך 5 ימים.

בסרטון, המשעמם ברובו, היוטיובר שמתעניין באקלים ואסטרונומיה, משוטט בין תצלומי לוויין של הפירמידות, ומספר לצופים כי הוא לא רואה כל צמחייה או תשתית, ולדבריו, זה היה הרגע בו דברים התחילו "להיראות לו מוזר".

באזור דקה 1:33, הוא מגיע לאחת מהערים הסמוכות שנקראת "שישה באוקטובר" - על שם התאריך בו פרצה מלחמת יום כיפור. בעיר הזו לא עברה ניידת של גוגל-ארץ, אך גולש אחר צילם שם תמונה ותייג אותה כשייכת לאותה עיר.

בתמונה נראים שני אנשים גבוהים מאוד. כמה גבוהים? הברך שלהם עולה על גובהו של בגז' המכונית. "האם אלה האנשים שבנו את הפירמידות?" שואל היוטיובר, "והאיש השני אפילו גבוה יותר ממנו".

הגיוני. אלא אם כן מביאים בחשבון את מצבה האומלל של התמונה המגורענת, ואת מיקומם האמיתי של "הענקים" - הרבה יותר קרוב למצלמה.

ענקים או אנשים סטנדרטים לחלוטין?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר