השחיתות בניו יורק: שלושה קצינים בכירים נעצרו

שלושה קציני משטרה בכירים נעצרו הבוקר בחשד למעורבות בפרשת השוחד בה על פי החשד העניקו אנשי העסקים החרדים יונה רכניץ וג'רמי רייכברג טובות הנאה לשוטרים תמורת הטבות מקבילות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פרשת השוחד בניו יורק. שלושה קציני משטרה בכירים נעצרו הבוקר בחשד למעורבות בפרשת השוחד בה על פי החשד העניקו אנשי העסקים החרדים יונה רכניץ וג'רמי רייכברג טובות הנאה לשוטרים תמורת הטבות מקבילות.

השלושה, בהם סגן המפקח ג'יימס גרנט, סגן מייקל רינגטון, וסמלדוד ויילאנוו נעצרו במקביל למעצרו של רייכברג שהינו על פי הדיווחים אחד התורמים למסע הבחירות של ראש העיר המכהן ביל דה בלזיו.

השלושה יחד עם קצינים נוספים קיבלו על פי החשדות טיסות ללאס ווגאס, מתנות יקרות ערך, כרטיסים לאירועי תרבות וספורט, ומימון ארוחות שחיתות.

יצויין כי רכניץ הפך להיות על פי חלק מהדיווחים בכלי התקשורת עד מדינה והסגיר פרטים על תיווך עיסקת שוחד בה היה מעורב בין איש העסקים החרדי מריו הברפלד תורם צדקה ידוע שהעניק לכאורה סכום של 60 אלף דולר לאחראי על קרנות הפנסיה של שוטרי ניו יורק שבתמורה לכך השקיע בקרן הגידור שבהנהלתו סכום של 20 מליון דולרים.

בסביבתו של אאש עיריית ניו יורק דב בלזיו מכחישים כל קשר לפרשות וטוענים כי התרומות הוחזרו לאלו שהיו מעורבים בפרשות וכי אין לראש העיר כל קשר אליהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר