קורע לב

חברת הכנסת התימנייה: "אחי ואחותי שלעולם לא אכיר"

לקראת הדיון ההיסטורי בוועדת חוק חוקה ומשפט על פרשת חטיפת ילדי תימן, פרסמה ח"כ נאווה בוקר פוסט נרגש בפייסבוק: "לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי, יתכן מאד שהם בין החטופים" (חדשות,בארץ)

(משפחתה של ח"כ בוקר)

לקראת הדיון ההיסטורי מחר (שלישי) בוועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, חושפת הערב (שני) חברת הכנסת מהליכוד, נאווה בוקר, כי אחיה ואחותה ככל הנראה בין ילדי תימן החטופים.

בפוסט שפרסמה הערב בפייסבוק כתבה בוקר: "אני חושפת לראשונה את הסיפור המשפחתי האישי שלי. הצטרפתי לבקשתו של חבר הכנסת מאיר כהן לדיון מהיר בנושא ילדי תימן החטופים שיתקיים מחר בכנסת".

"לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים, ויתכן מאד שהם בין ילדי תימן החטופים. לפי מה שסיפרה לי אמי כשעוד הייתה בחיים, אחי הגדול נפטר בגיל שנה וחצי, אך הדבר המוזר הוא שלפני מספר שנים גילינו שאין לו קבר אחד, אלא שני קברים על שמו, באותו בית עלמין בפרדס- חנה".

"באשר לאחותי, מיד לאחר שנולדה אמרו הרופאים לאמי, שהתינוקת לא שרדה, שהיא נפטרה. אך אמי מעולם לא ראתה את הגופה, לא קיבלה תעודת פטירה ואותה אחות שסיפרו שנפטרה מעולם לא הובאה לקבורה. הרופאים והצוות הרפואי, כנראה ניצלו את תמימותה של אמי שקיבלה את רוע הגזרה בשתיקה ושבה הביתה לאחר הלידה בלי תינוקת. עצוב ומעלה תמיהה, נכון?!"

"הורי אינם בין החיים אך שנים רבות אחיותי, אחי ואני תהינו מה עלה בגורלם של אחי ואחותי. יכול להיות שאיפשהו בעולם הזה קיימת לי אחות, קיים לי אח, שלעולם לא אפגוש. כשאני חושבת על אמי ואבי שאיבדו שני ילדים, בן ובת, המועקה היא גדולה".

"גם אם במקרים אלו נדון את הרופאים לכף זכות ואולי באמת הם נפטרו, לחשוב שבמקרים רבים אחרים נעשה מעשה נפשע כזה, לקרוע אם מילדיה, להמציא סיפור כה אכזר שהילדים נפטרו, כשבפועל הם חיים ושלמים ונמסרו לאימוץ למשפחה אחרת, אני מתמלאת כעס ותסכול רב. כמה רע מסוגל האדם להיות?".

"אותם פושעים, לא רק שקרעו ילדים מהוריהם, דאגו להסתיר כל מידע שקשור במעשיהם הנפשעים, ולכסות ולבטח את עצמם בכל דרך אפשרית. את העדויות הרבות שנאספו, סירבו עד כה לחשוף נוכח צו איסור פרסום שהוטל על הפרשה. ארבע ועדות חקירה לא הועילו וקבעו כי רובם המכריע של הילדים נפטרו, ולגבי המיעוט שנשאר אין מספיק מידע כדי לקבוע בוודאות מה עלה בגורלם".

היא סיכמה: "הגיע הזמן לברר עד תום את פרשת חטיפת ילדי תימן, הגיע הזמן לחשוף את האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר