נעדרת: חרדית לשעבר, בת 50, אם לשבעה

היא יצאה בשאלה לפני 8 שנים עם אחת מבנותיה. הנתק עם שאר ילדיה - שישה במספר - מוחלט. כעת, חוששים לחייה לאחר שנסעה לאזור הצפון והותירה מכתב מדאיג. הבת מבקשת: תעזרו לי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנעדרת (צילום: מתוך facebook)

כבר יותר מ-24 שעות חלפו מאז הקשר האחרון שהיה עם אסתי וינשטיין, תושבת הישוב אזור, בת 50, ובשעות האחרונות מפרסמת משטרת ישראל הודעה על היעדרותה.

האישה, אם לשבעה ילדים, בת לאחת החסידויות הגדולות והמוכרות, יצאה בשאלה לפני שמונה שנים. בתהליך כואב וממושך, החליטה משפחתה הגדולה לנתק עמה את הקשר. רק בת אחת עשתה את אותה הדרך, החוצה מהיהדות החרדית, ומתגוררת אתה באזור יחד עם בן זוגה החדש.

כעת, לאחר שהאישה הותירה מכתב בו נראה כי היא סובלת ומהרהרת במחשבות אובדניות, מתחננת בתה לעזרה: "אני חושבת שאמא נסעה לצפון. בבקשה! כל מי שאולי ראה אותה, נא להודיע למשטרה".

בחודשים האחרונים פרסמה הנעדרת פוסט ארוך וכואב על תחושותיה הקשות כתוצאה מכך שרק לאחר שבתה החרדית ילדה, נודע לה על כך באקראי.

תיאורה: מבנה גופה רזה, עיניה חומות ושיערה חום, גובהה 1.70 מ'. היא נהגה במכונית יונדאי שחורה שמספרה 51-562-37. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר