הפתעה בסופרמרקט

המפכ"ל רוני אלשיך הסתובב עם רשימת קניות מאשתו

המפכ"ל, רב ניצב רוני אלשיך, מצא את הזמן בין הסערות, כדי להצטייד במצרכים לביתו כשהוא לבוש מדים ורשימת קניות בידו. הקונים בסופרמרקט הופתעו לפגוש בו לבדו כאחד האדם (אנשים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המפכ"ל: אנחנו יכולים להפיל ממשלות (צילום והקלטה, מתוך ynet)

לקונים שביצעו אמש (שלישי), סמוך לחצות הלילה, את קנייתם בצומת ירקונים, היתה הזדמנות למפגש מעניין: באזור המעדנייה נצפה רוני אלשיך, מפכ"ל המשטרה, מצויד ברשימת קניות כשהוא לבוש במדים.

נראה, שעל אף הסערות הבלתי פוסקות העוברות על משטרת ישראל בימים אלה, מוצא לו אלשיך את הזמן לקחת חלק באחת ממטלות משק הבית המרכזיות - קניות.

אלשיך הסתובב אמנם לבדו ברחבי הסופמרקט, אך סביבו, כמובן, הסתובב המאבטח האישי.

כזכור, בתחילת השבוע נחשף בערוץ 10, כי בשנת 2014 הוכן לבקשת ראש אגף החקירות, ניצב מני יצחקי, מסמך ובו פירוט מודיעיני על עבירות פליליות שביצעו לכאורה חברי כנסת. במסמך, כך נטען, קיים מידע על פוליטיקאים רבים אשר ביצעו פעולות לכאורה בניגוד לחוק. במשטרה עצמה לא הכחישו את קיום המסמך, אבל טענו כי המדיניות של המשטרה בנוגע לחשיפת עבירות פליליות על ידי פוליטיקאים לא השתנתה.

אמש נחשף בערוץ 2, כי השר לביטחון הפנים גלעד ארדן נמנה עם הפוליטיקאים ששמם הופיע במסמך, בחשדות הנוגעות לתקופת כהונתו כשר התקשורת והשר להגנת הסביבה.

עוד קודם לכן, הכריז המפכ"ל פומבית באופן מעט תמוה, כי "יחידת החקירות יאח"ה יכולה להפיל ממשלות", ואף צוטט כאומר בשיחות פנימיות ש"כוחות רבי השפעה, כוח וכסף - פוליטיקאים בכירים הנתונים בחקירות - מנסים לפגוע אישית במפקד היחידה החוקרת אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר