נער נדקר על ידי ערבים ביפו; משפחתו בטוחה: "זהו פיגוע"

נער יהודי בן 17 הותקף בגינה ציבורית ביפו על ידי צעירים ערבים, הסיבה, לדבריו: "כי אני יהודי". בתלונתו היום במשטרה הוא סיפר כי הם קראו לעברו "יהודון מסריח" ודקרו אותו עם שברי זכוכית (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שותת דם (צילום: מתוך ynet)

לילה לא קל עבר על ס', שלומד במוסד באזור השרון והגיע אתמול (רביעי) לבית הוריו. לדבריו, בשעות הערב הוא יצא לגינה ציבורית ביפו כדי לעסוק בפעילות ספורטיבית, כאשר לפתע הגיחו נערים שאותם ראה במקום גם שבועיים קודם לכן. לטענתו, הם תקפו אותו עם שברי בקבוקים וקראו לעברו "יהודי מסריח, מגיע לך למות". ס' נזקק לטיפול רפואי לאחר שנחתך, והבוקר הוא הגיש יחד עם אמו תלונה במשטרה.

אמו של הצעיר סיפרה ל-ynet: "הבן שלי הוא תלמיד בפנימייה צבאית וכעת הוא בחופשה. הכול החל כשהוא הגיע לביקור לפני שבועיים, הוא יצא להתאמן בגינה הציבורית ליד הבית ואז הגיעה חבורה של ארבעה-חמישה נערים וקראו לעברו יהודי מסריח. הוא שמע אותם, נבהל והחליט לעזוב את המקום".

לטענת האם, האירוע חזר על עצמו גם אתמול ואף היה קשה יותר. "הוא היה באותו מקום", היא מספרת, "אבל התאמן עם אוזניות ולכן לא שמע או ראה אותם מתקרבים אליו. הם אמרו לו 'אתה הבחור מהשבוע שעבר, יהודון מסריח, מגיע לך למות'. הם שברו בקבוק זכוכית, דקרו אותו ברגל וניסו לדקור אותו בבטן. הם השכיבו אותו על הרצפה ובעטו בו. המזל הוא שהילד שלי חזק והצליח להבריח אותם. פינו אותו לבית חולים איכילוב לבדוק את הפציעות, הבוקר בשעה 4:00 הוא השתחרר משם והלכנו למשטרה להגיש תלונה".

האם ובנה משוכנעים מה גרם לאירוע: "אין לי ספק שזה לאומני ושזה על רקע העובדה שהוא יהודי. אני בעד דו-קיום ולא גזענית, אבל אם בחור ערבי קורא לילד שלי 'יהודון מסריח, מגיע לך למות' זו לא קטטה. זה ילד יחיד מול חמישה בחורים בני 20-17. אני עוד מעט בוכה מרוב לחץ".

הנער אף פרסם פוסט שבו כתב: "הלילה ב-23:00 בערך הלכתי להתאמן בגינה, וחמישה ערבים קפצו עליי וניסו להרוג אותי, צעקו 'יהודי מסריח, אתה הולך למות' וכו'. כמובן שהגבתי ורבתי איתם כמה שיכולתי אך הם היו חמישה, לשניים מהם שברתי את היד ואז שניים לקחו בקבוק, שברו וניסו לדקור אותי בכל מיני מקומות, חתכו אותי בזמן שהייתי על הרצפה מדמם. הצלחתי להתנגד, הפלתי אחד מהם וברחתי.

"אני שואל למה כל זה קרה? כולה רציתי ללכת להתאמן. בגלל שאני יהודי זה נותן להם זכות לנסות להרוג אותי? לא בחרתי להיות יהודי, נולדתי ככה ואני גאה בזה. די עם השנאה המיותרת הזו, יש לי צלקת עכשיו לכל החיים בגלל שלהם התחשק לנסות להרוג יהודי. אני מפרסם את זה כדי להעלות את המודעות למצב היום, שלא להישאר שאננים ולברוח כשאפשר. אני ניצלתי אבל אם זה יהיה מישהו אחר יש מצב שהוא לא יינצל".

ממשטרת מרחב יפתח נמסר בתגובה: "פתחנו בחקירה בשל התלונה שהוגשה הבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר