ראיון קורע לב

משפחת הנעדרת: "מוכנים לחדש את הקשר בשביל שתחזרי"

קרובי משפחתה של אסתי וינשטיין, חסידת גור לשעבר שנעלמה והותירה אחריה מכתבים כואבים, פנו אליה באמצעות התקשורת: "המשפחה מוכנה לחדש את הקשר איתך. מוכנים לשנות את הכל" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(וידאו: באדיבות ערוץ 10)

יממה לאחר שאסתר וינשטיין, חסידת גור שיצאה בשאלה לפני מספר שנים נעלמה והותירה אחריה מכתבים המרמזים על כוונות אובדניות, בתה תמי - היחידה שנותרה איתה בקשר עד להיעלמותה - התראיינה היום (רביעי) לתכניתו של רפי רשת בערוץ 10 וניסתה להעביר מסר לאמה, במידה והיא מתעדכנת באמצעי התקשורת.

"אנחנו מקווים שהמסר שלו לא באמת הולך לקרות" אמרה בנוגע למכתב שהותירה אמה, "המכתב הוא מסר די... קשה לי לומר את המילה התאבדות אבל בא נומר פרידה, והיא ממש פונה למשפחה ולילדים שלא הסכימו להיות איתה בקשר ואומרת שזה שבר אותה וריסק אותה. היא לא יכולה להתמודד יותר עם הדבר הזה" אמרה בתה של וינשטיין.

בתה של אסתר מספרת כי בין המכתבים שהותירה אסתר ויינשטיין לפני שנעלמה, נמצא גם צוואה. הבת מספרת כי לאחר שהאם עזבה את הדת, היא התגרשה מבעלה, ולמעט היא, הקשר עם משפחתה נותק לגמרי.

אילוסטרציה - Rishwanth Jayapaul/FLASH90. בקטן: אסתי וינשטיין

"האחיות יודעות היום שהיא הותירה מכתב אובדני, הן יודעות מעט פרטים, אני מעדכנת אותן. אין לנו שום קצה חוט איפה היא נמצאת. אנחנו מקווים שהיא בחיים והיא מתעדכנת בכלי התקשורת ואנחנו רוצים למסור לה שאנחנו מאוד דואגים לה, בין אם זה ההורים שלה ובין אם זה בנותיה", אומרת בתה.

"האחיות שלי מאוד כואבות והן יעשו כל מה שאפשר בשביל שיהיה בסדר". היא אמרה בקול חנוק מדמעות. "אמא תחזרי, אנחנו נשנה הכל בשביל שתחזרי". לדבריה, אחיותיה יחדשו את הקשר עם אמם בשביל שתחזור הביתה.

תיאורה: מבנה גופה רזה, עיניה חומות ושיערה חום, גובהה 1.70 מ'. היא נהגה במכונית יונדאי שחורה שמספרה 51-562-37. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר