הרצח בשומרון

מאסרי עולם לארבעה מרוצחי בני הזוג הנקין

חוליית חמאס רצחה באוקטובר האחרון את נעמה ואיתם הנקין לעיני ילדיהם ליד איתמר. כל אחד מהמורשעים נידון לשני מאסרי עולם ו-30 שנה במצטבר. אמו של הנקין: "מתפללת שלא ישתחררו בעסקאות עתידיות". ההליך המשפטי לגבי 3 חברי חוליה לא הסתיים (חדשות)

זירת הפיגוע (צילום: זק"א)

בית המשפט הצבאי בשומרון גזר היום (ד') שנימאסרי עולם ו-30 שנות מאסר במצטבר על כל אחד מארבעת חברי חוליית חמאס שרצחה באוקטובר האחרון את בני הזוג נעמה ואיתם הנקין מול ילדיהם בכביש בין איתמר לאלון מורה.

מחבל נוסף שהשתתף בביצוע הפיגוע הורשע, אך גזר דינו טרם ניתן. משפטם של שני מעורבים נוספים בתכנון הפיגוע והוצאתו אל הפועל עדיין מתנהל.

ארבעת המורשעים - יחיא חאג' אחמד, אמג'ד עליוי, סמיר כוסא וכרם רזק - הורשעו בכך שתכננו יחד לבצע פיגוע חטיפה וארבו לכלי רכב של אזרחים ישראלים. בהתקרב הרכב שבו נסעו בני הזוג הנקין וארבעת ילדיהם, ירה אחד המחבלים לעברו עשרות כדורים. המחבלים ניסו לחטוף את בני הזוג, ומשלא צלחו, אחד מהם ירה בהורים מטווח קצר לנגד עיני ילדיהם.

שלושה מהמורשעים נתנו את הדין גם על כך שביצעו שני פיגועי ירי קודמים במהלך אוגוסט 2015. באחד מהם נפצע רונן אדרי.

מעצר אחד מחברי החוליה (ארכיון)

הרבנית חנה הנקין, אמו של איתם ז"ל, אמרה בתגובה: "איש לא יכול להחזיר לילדים שלי איתם ונעמה את 50 השנה שנלקחו מהם. אלו שנים שהיו צריכות לבוא ביצירה ובחיים. כשראיתי את הפרצופים של המחבלים האלו לא הבנתי איך אפשר לעשות דבר שכזה".

"יש תחושת הקלה בכך שהמחבלים יסיימו את חייהם בבית הסוהר ולא ישוטטו בחוץ ויגדעו חיים של אחרים. יחד עם זאת אני מתפללת שהם יישארו שם ולא ישתחררו בעסקאות עתידיות".

"אנחנו נמצאים בתקופה קשה מאוד. איתם ונעמה נרצחו בתחילת גל הטרור הקשה הזה, אבל אני בטוחה שהממשלה תדע לעשות את עבודתה. בכל התקופה הזו זכיתי להכיר את הישראלי היפה ואת המערכות שעשו - כל אחת בתחומה - את עבודתן במסירות ובמקצועיות, החל מהחקירה ותפיסת המחבלים ועד הבאתם למשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר