מתחתנים? מזל טוב! אבל...מה עכשיו?

ההתארגנות לחתונה סוחפת איתה את כל המשפחה. ההוצאות לאירוע עולות ועולות. בכל ההתרגשות והלחץ, לא יודעים מאיפה אפילו להתחיל. מעכשיו יש מי שיעשה סדר בעולם השמחות למשפחה החרדית והדתית (חתונה, שיווקי)

עושה סדר בעולם השמחות למשפחה החרדי (צילום: unsplash)

חתן – כלה בבית, המשפחה שמחה, ההתרגשות גוברת, תקופת ההתארגנות לשמחה סוחפת איתה את כל המשפחה.

בתחשיב פשוט מדובר בתקופה קצרה בה מוציאה המשפחה מעל 100.000 ₪ על קניות ורכישת שירותים ממגוון רחב של יצרנים וספקים. המגוון, המבצעים, התחרות במשק כל אלו יחד יוצרים אצל ההורים בלבול ולעתים חוסר אונים.

בשמחות – אתר האינטרנט החרדי לבעלי השמחות, עושה סדר בעולם השמחות למשפחה החרדית והדתית.

בדף הבית של האתר המשרה אווירה של שמחה, תוכלו למצוא מגוון רחב של קטגוריות בכל אחד מתחומי הקניות לתקופת השמחה, החל מאולמות, תזמורות, צלמים, שמלות כלה, קייטרינג, ועד למשכנתאות, פרויקטים של נדל"ן, שירותי גמחי"ם למיניהם ועוד ועוד.

אתר האינטרנט בשמחות, מבית "כשר נט" קבוצת אתרי האינטרנט הצרכניים המותאמים לצרכן החרדי, מוכיח פעם נוספת כי בהבנה נכונה ללבו ולצרכיו של הצרכן ובידע טכנולוגי גבוה, ניתן ליצור פלטפורמה ייעודית למגזר החרדי שמחד תשמור על כל כללי ההלכה והצניעות ומאידך תעניק לגולש חוויית גלישה נעימה ומקצועית שתביא בפניו בצורה הנוחה והנעימה ביותר את מרב המידע הדרוש לו בטרם הוא מבצע את הרכישות לשמחתו בסכומי עתק.

אתר האינטרנט שמבין ללבו של הצרכן. צילום: יחצ

במסגרת פעילות האתר אל מול הלקוחות שלו הנפקנו "כרטיס הטבות" ייחודי אותו מקבלת כל משפחה מיד עם אירוסי הילד, כרטיס הטבות זה מעניק למשפחה לכל תקופת הקניות לקראת החתונה מגוון רחב של הטבות.

באמצעות כרטיס ההטבות אנו הופכים את הפעילות באתר "בשמחות" להרבה יותר אפקטיבית ומעודדת קניה אצל בעלי העסקים המפרסמים באתר בשמחות.

מספר מילים על קבוצת "כשר נט":

קבוצת "כשר נט" הנה פרי יוזמה של אנשי עסקים מתוך המגזר החרדי שהקימו מספר אתרי אינטרנט במספר תחומי צריכה שהותאמו בתוכניהם ובטכנולוגיות שלהם למגזר החרדי.

אתרי האינטרנט של קבוצת "כשר נט" יושבים על שרתים שעוברים את כל המסננים המותאמים לגולש החרדי. על מנת להגדיל את כמות התעבורה באתרי קבוצת "כשר נט", האתרים הוקמו עם אפליקציות מותאמות לטלפונים הניידים הכשרים, הגלישה לאתרי קבוצת "כשר נט" מאושרת על ידי כל החברות המסננות את תכני האתרים לגולש החרדי.

לכניסה לאתר בשמחות - עושה סדר בעולם השמחות למשפחה החרדית והדתית. לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר